قیمت iPhone 8 احتمالاً از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود - تکفارس 
قیمت iPhone 8 احتمالاً از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود - تکفارس 

قیمت iPhone 8 احتمالاً از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود

حمزه سروری
۲ شهریور ۱۳۹۶ - 15:19
قیمت iPhone 8 احتمالاً از ۱۰۰۰ دلار شروع می‌شود - تکفارس 

آی فون ۸ گوشی بسیار مورد انتظار کمپانی اپل و مورد انتظار ترین گوشی سال به خاطر ده ها دلیل است. در دهمین سال گرد به وجود آمدن این برند بسیار موفق به نظر می رسد آی فون ۸ طبق تجاربی که در طی این ده سال به دست آورده ایم با تجهیزات ارتقا یافته ی فوق العاده رده بالا نسبت به دو گوشی پرچم دار قبلی این برند یعنی آی فون ۷ و آی فون ۷ پلاس عرضه گردد. ارزشی که برای آی فون ۸ در نظر گرفته شده است وضعیت موجود در این گوشی را به طرز بسیار خوبی به رخ می کشد و آن را منعکس می سازد؛ منابع شایعه ساز حالا در نیو یورک تایمز می گویند که قیمت آغازین آی فون ۸ در ابتدای عرضه ۹۹۹ دلار خواهد بود.

شایعات ابتدایی حدس می زدند که آی فون ۸ در مدل های ۶۴ گیگا بایتی، ۱۲۸ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شود. قیمت ۹۹۹ دلاری برای پایه ی این سری گوشی ها یعنی مدل ۶۴ گیگا بایتی است.

این خبر نشان می دهد که قیمت گوشی های هوشمند طی سال گذشته چه مقدار افزایش یافته است؛ سامسونگ گوشی پرچم دار جدیدش یعنی نوت ۸ را ۹۵۰ دلار قیمت گذاری کرده، چیزی حدود ۱۰۰ دلار بیش از چیزی که در نوت ۷ و سال گذشته شاهدش بودیم، همچنین کمپانی هایی مثل One Plus قیمت گوشی های خود را چیزی حدود ۱۰۰ دلار افزایش داده اند در طی سال یک سال گذشته.

انتظار می رود که آی فون ۸ با طراحی جدید این برند با یک صفحه ی پشتی شیشه ای و صفحه نمایش عریض و همه جانبه و تمام صفحه که هیچ گوشه ای ندارد، معرفی شود. همچنین به نظر می رسد که این گوشی پنجره ای است به روی واقعیت مجازی تکمیل شده ی کمپانی اپل که با نام AR شناخته می شود باشد. به زودی اخباری تکمیلی در مورد پرچم دار کل گوشی های هوشمند سال جاری خواهیم شنید و با واقعیتی که این گوشی را شایعه محاصره کرده است رو به رو خواهیم شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید