گوشی LG V30+ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی LG V30 است - تکفارس 
گوشی LG V30+ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی LG V30 است - تکفارس 

گوشی LG V30+ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی LG V30 است

امید بصیری
۲ شهریور ۱۳۹۶ - 18:38
گوشی LG V30+ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی LG V30 است - تکفارس 

ال جی هم اکنون نیز نام گوشی هوشمند نسل بعدی سری وی خود را تایید کرده است؛ ال جی وی ۳۰(LG V30). البته این شرکت اطلاعات مختلفی را نیز درباره برخی قابلیت های این گوشی منتشر کرده است. البته بر طبق شایعات اخیر، ال جی برنامه این را دارد که یک نسخه پیشرفته تر با برخی مشخصات قوی تر از ال جی وی ۳۰ را نیز در بازار عرضه کند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

مدتی زیادی نگذشته است که فهمیده ایم احتمالاً نام نسخه پیشرفته این گوشی ال جی وی ۳۰ پلاس (LG V30+) خواهد بود. حالا به لطف اوان بلاس، افشاگر معروف توئیتری ما می توانیم مشخصات کلی این گوشی را نیز ببینیم و البته بفهمیم که نام ال جی وی ۳۰ پلاس نیز درست است. انتظار می رود که ال جی وی ۳۰ پلاس ظاهری شبیه به ال جی وی ۳۰ داشت باشند در حالی که در برخی مشخصات از این گوشی سرتر خواهد بود. انتظار می رود نسخه بهتر یعنی ال جی وی ۳۰ پلاس با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی(نسخه معمولی ۶۴ گیگابایت حافظه خواهد داشت) عرض شود و هم چنین سیستم صدای آن های فای خواهد بود. برای یادآوری، ال جی هم چنین گوشی های ال جی جی ۶(LG G6) و ال جی جی ۶ پلاس (LG G6+) را نیز به همین ترتیب عرضه کرده است یعنی گوشی دومی حافظه ۱۲۸ گیگابایتی داشته و سیستم صدای آن های فای بود. نسخه معمولی این گوشی با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و بدون سیستم صدای های فای عرضه می شود.

در حالی که ال جی وی ۳۰ پلاس ممکن است که رسماً در کره جنوبی عرضه شود( کشور خانگی شرکت شرکت ال جی)، ممکن است که از طریق برخی شرکت ها به بازار های خارج از کشور نیز ارسال شود. برطبق گفته های اوان بلاس، سیستم صوتی های فای ممکن است تنها مربوط به نسخه جهانی این گوشی باشد یعنی تنها تفاوت این گوشی ها حافظه داخلی آن ها خواهد بود.

 همان طور که ال جی جی ۶ پلاس ارسال شد. اطلاعات رسمی بیشتری از این گوشی به محض معرفی شدن آن در دسترس خواهند گرفت. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید