مقایسه میزان ظرفیت باتری Note 8 با Galaxy S8+ - تکفارس 
مقایسه میزان ظرفیت باتری Note 8 با Galaxy S8+ - تکفارس 

مقایسه میزان ظرفیت باتری Note 8 با Galaxy S8+

علیرضا دهقان
۲ شهریور ۱۳۹۶ - 23:32
مقایسه میزان ظرفیت باتری Note 8 با Galaxy S8+ - تکفارس 

اوایل امسال بسیاری از طرفداران سامسونگ نگران باتری های گلکسی اس ۸ و ۸ پلاس بودند، به نظر می رسید سامسونگ عمدا باتری کوچکی را برای این گوشی های با صفحه نمایش غول پیکر انتخاب کرده است، البته سامسونگ این نگرانی ها را با بهینه سازی نرم افزاری و ارائه شارژ سریع بی سیم و با سیم تا حدی بر طرف کرد.

اگر به نظر شما باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری اس ۸ و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری اس ۸ پلاس مناسب این گوشی ها نبودند، پس حتما از نوت ۸ قرار است نا امید شوید، سامسونگ یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته که ما بین اس ۸ ها قرار می گیرد، گفته می شود سامسونگ اجبارا باتری کوچک تری را بخاطر جا دادن S Pen در نوت ۸ انتخاب کرده است.

حال سامسونگ گزارشی رسمی از نحوه عملکرد باتری نوت ۸ منتشر کرده است که گفته شده این ارقام برای نوت ۸ سفارش اروپا است، کاملا مشهود است که گلکسی نوت ۸ از نظر باتری نمی تواند به اس ۸ پلاس برسد.

شما حداقل باید انتظار دو ساعت عمر باتری کمتر نوت ۸ را در زمان پخش موسیقی، فیلم دیدن، صحبت کردن و … در مقابل اس ۸ پلاس داشته باشید، جدول زیر به شما کمک بیشتری در مقایسه خواهد کرد.
مقایسه میزان ظرفیت باتری Note 8 با Galaxy S8+ - تکفارس 

البته توجه داشته باشید این اعداد صرفا روی کاغذ اند و در استفاده روزمره فاکتور های متفاوتی مثل کیفیت سیگنال بر عمر باتری تاثیر خواهد گذاشت ولی چیزی که معلوم است این است که از نظر باتری شاهد چندان چیز خاصی از ساخته جدید سامسونگ نیستیم.

اگر نقد و بررسی گلکسی اس ۸ را در سایت ما خوانده باشید، گفته بودیم که این گوشی بسیار راحت یک روز را دوام می آورد، حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم نوت ۸ با دوربین دوگانه و صفحه بزرگش چگونه عمل خواهد کرد.

به نظر شما این باتری برای نوت ۸ کافی است؟ یا اینکه بخاطر این باتری می خواهید قید خریدن این گوشی را بزنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.