ساعت مچی گیر اسپورت اولین دستگاه بر سیستم عامل Tizen 3.0 - تکفارس 
ساعت مچی گیر اسپورت اولین دستگاه بر سیستم عامل Tizen 3.0 - تکفارس 

ساعت مچی گیر اسپورت اولین دستگاه بر سیستم عامل Tizen 3.0

علی فلاح
۳ شهریور ۱۳۹۶ - 00:16
ساعت مچی گیر اسپورت اولین دستگاه بر سیستم عامل Tizen 3.0 - تکفارس 

سامسونگ ، امسال به احتمال بسیار بالا ، از ساعت مچی هیبریدی خود که بر پایه سیستم عامل Tizen 3.0 کار می کند ، رونمایی خواهد کرد. این در حالی است که یک نمونه ساعت ساعت دیگر از نسخه Gear S از سری ساعت های هوشمند سامسونگ ، بر اساس گزارشات در آگوست سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد که ظاهرا اسم این مدل از سری ساعت های هوشمند سامسونگ ، Gear Sport است که ترکیبی از نمونه های Gear S و نسخه Gear Fitness می باشد.

در حیقیت ، مدل Gear Sport به صورت رسمی توسط FCC ( کمیسیون ارتباطات) تایید شده است و در حال حاضر تنها محدودیت از طرف زمان است که این نسخه به سورت رسمی توسط این شرکت عظیم کره ای عرضه بازار فروش شود.اگرچه در حال حاضر اطلاعات کامل و دقیقی در مورد این دستگاه وجود ندارد ، اما یک چیز را مطمئنیم و آن این است که این دستگاه هوشمند معرفی شده توسط سامسونگ ، از سیستم عامل Tizen 3.0 برای علمکرد خود بهره می برد.

ساعت Gear Sport از سیستم وای فای بهره مند است و بر روی سیستم عامل هوشمند Tizen 3.0 کار می کند.اکنون این سوال پیش روی ما است که آیا نسخه بعدی این ساعت های هوشمند که توسط سامسونگ بنا بر گزارشات در آگوست سال ۲۰۱۷ منتشر می شود ، از همین نسخه از سیستم عامل استفاده میکنند یا خیر ! لازم به ذکر است که ممکن است سامسونگ ، از Gear Sport به عنوان یک محصول انقلابی رو نمایی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید