سری جدید Google Pixel از پردازنده Snapdragon 836 بهره می‌برد - تکفارس 
سری جدید Google Pixel از پردازنده Snapdragon 836 بهره می‌برد - تکفارس 

سری جدید Google Pixel از پردازنده Snapdragon 836 بهره می‌برد

حمزه سروری
۳ شهریور ۱۳۹۶ - 09:00
سری جدید Google Pixel از پردازنده Snapdragon 836 بهره می‌برد - تکفارس 

پس از مشاهده ی رندر ها و تصاویر مختلف که ادعا می شد نشان گر گوشی های پرچم دار بعدی گوگل یعنی «پیکسل ۲» و «پیکسل ایکس ال ۲» هستند، هم اکنون به نظر می رسد ما اعلامیه ای رسمی برای تاریخ معرفی این دو گوشی را شاهد هستیم. طبق گفته ی Evan Blass (که در شبکه های مجازی با @evleaks شناخته می شود ) گوگل می خواهد گوشی هایش را در تاریخ ۵ اکتبر معرفی کند. Blass هم چنین تأیید کرده است که هر دو گوشی نسل بعدی گوگل در درون خود از تراشه ی Qualcomm Snapdragon 836 بهره خواهند برد؛ تراشه ای که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است ولی احتمالاً نسخه ی قوی تر و کار آمد تر Snapdragon 835 است. (مدل ۸۳۵ در دیگر گوشی های رده بالا و پرچم دار مثل نوت ۸ که به تازگی معرفی شده است دیده می شود، مثل اینکه گوگل قصد دارد مدلی بالاتر و کارآمد تر از این تراشه را برای مشتریانش فراهم آورد. )

جالب است بدانید که سال گذشته دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال در تاریخ ۵ اکتبر معرفی شدند، بنا بر این ممکن است که خانواده جدید این سری گوشی ها دقیقاً یک سال و یک روز پس از عرضه ی پدران خود معرفی گردند.

همان طور که ممکن است هم اکنون هم شنیده باشید گوشی ۵ اینچی پیکسل ۲ توسط کمپانی اچ تی سی ساخته و پرداخته خواهد شد و مدل ۶ اینچی پیکسل ایکس ال نیز توسط ال جی توسعه خواهد یافت. این انتخاب می تواند تفاوت ظاهری دو گوشی را توجیح کند، چرا که مدل بزرگ تر دارای صفحه نمایشی تقریباً بدون لبه خواهد بود و این در حالی است که مدل کوچک تر نیز باید لبه هایی برجسته در بالا و پایین صفحه نمایش خود داشته باشد.

پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ تقریباً اولین گوشی هایی خواهند بود که «اندروید ۸.۰ اورئو» (Android 8.0 Oreo) را به عنوان سیستم عامل در درون خود اجرا خواهند کرد. ما که از دیدن این سیستم عامل بر روی گوشی های اختصاصی گوگل هیجان زده هستیم، شما چطور؟

گوشی های هوشمند نسل دومی گوگل یعنی سری پیکسل مجهز به تراشه ی Snapdragon 836 خواهند بود و در تاریخ ۵ اکتبر معرفی می شوند.

— Evan Blass

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.