تصاویر جدید Sony Xperia XZ1 - تکفارس 
تصاویر جدید Sony Xperia XZ1 - تکفارس 

تصاویر جدید Sony Xperia XZ1

حمزه سروری
۳ شهریور ۱۳۹۶ - 11:00
تصاویر جدید Sony Xperia XZ1 - تکفارس 

با طوفان اخباری که پیرامون گلکسی نوت ۸ در حال حاضر وجود دارد آن هم به دلیل این که چند ساعت پیش به تازگی معرفی شد، شما به عنوان یک مصرف کننده به خاطر نادیده گرفتن دیگر گوشی ساز ها و دنیای تکنولوژی بخشیده خواهید شد. اما نگران نباشید چرا که یکی از کار های ما این است که به شما آن ها را یاد آوری کنیم؛ مثلاً دستگاه های گوشی جدید Xperia در خط تولید را به یاد می اورید؟

یکی از آن ها Xperia XZ1 است، گوشی ای که به عنوان پرچم دار قطعی جدید سونی به حساب می آید، حداقل شایعاتی که پیرامون جنبه های رده بالای این گوشی به بیرون درز کرده بود این مورد را تأیید می کنند. با این حال ما پیش از این، این گوشی را در رندر های CAD دیده بودیم امّا حالا با یک قرار داد درست و حسابی رو به رو هستیم.

تصاویری که حالا به بیرون درز کرده اند، منبع شان لیست های سایت آمازون بوده که توسط Roland Quandt پرده برداری شدند، این اتفاق در اولین ساعت های امروز اتفاق افتاد که تقریباً به طور فوری پس از این که اخبار در این مورد شروع به گسترده شدن کرد، گرفته شدند. به هر حال این تصاویر اکنون در اختیار ما هستند و بهترین شمایلی را به ما ارائه می دهند که پیش از این از این گوشی شاهدش بوده ایم. و به عنوان اشانتیون در میان این عکس ها، Xperia Xz1 را با قالب صورتی رنگ می بینیم.

همان طور که مشاهده نیز می کنید طراحی کلاسیک سونی یعنی Omni Balance باز هم بازگشته و این بار قالب آن بر روی یک گوشی پرچم دار است. اما با این تفاوت که در پشت آن پنل سنسور وجود دارد و آن را با ظاهر قبل متفاوت می کند. علاوه بر این گفتنی است که در XZ Premium مدلی عریض تر از این پنل وجود دارد.

Xperia XZ 1 در تاریخ پنج شنبه ۳۱ آگوست به همراه نسخه کوچک تر این گوشی یعنی Xperia XZ1 Compact معرفی خواهد شد و همچنین یکی گوشی میان رده دیگر که بیشتر به نظر می آید Xperia X1 نام گذاری شده باشد همراه آن ها خواهد بود. پس مطمئن شوید تا آن تاریخ همراه ما باشید تا تمام جزئیات را در مورد پرچم دار جدید سونی بدانید.

تصاویر جدید Sony Xperia XZ1 - تکفارس تصاویر جدید Sony Xperia XZ1 - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید