گوشی iPhone 7s تنها ۲ گیگابایت رم خواهد داشت! - تکفارس 
گوشی iPhone 7s تنها ۲ گیگابایت رم خواهد داشت! - تکفارس 

گوشی iPhone 7s تنها ۲ گیگابایت رم خواهد داشت!

علیرضا دهقان
۳ شهریور ۱۳۹۶ - 15:01
گوشی iPhone 7s تنها ۲ گیگابایت رم خواهد داشت! - تکفارس 

دیروز، شایعاتی در مورد آیفون های ۲۰۱۷ اپل پخش شده بود، ابتدا گفته شد که سه دستگاه جدید را در ۱۲ سپتامبر در کنار سری سوم اپل واچ خواهیم دید. گفته شده که این اپل واچ دارای چیپ LTE خودش است و یک eSIM تعبیه شده دارد و می تواند بدون همگام شدن با آیفون، تماس برقرار کند. همچنین گفته شد که پیش خرید های آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس و آیفون ۸ در ۱۵ سپتامبر انجام می گیرند و عرضه جهانی این گوشی ۲۲ سپتامبر خواهد بود.

یکی دیگر از شایعات دیروز، می گفت که آیفون دهمین سالگرد (که به نام آیفون ۸ می شناسیم) با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه به فروش می رسد، مدل میانی ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی دارد و گران قیمت ترین مدل ۵۱۲ گیگابایت اطلاعات را می تواند ذخیره کند. این شایعات با گزارش نیویورک تایمز که ادعا کرده بود مدل پایه آیفون ۸، ۶۴ گیگابایتی است و دارای قیمتی برابر ۹۹۹ دلار است هم خوانی دارد. این خبر خوبی است زیرا تمام تابستان شنیده بودیم که قرار است آیفون ۸ برچسب قیمت بالای ۱۰۰۰ دلار داشته باشد.

گوشی iPhone 7s تنها ۲ گیگابایت رم خواهد داشت! - تکفارس 

شایعات در مورد اینکه سازنده حافظه ۶۴ گیگابایتی، شرکت آشنای SanDisk است صحبت می کنند، همچنین گفته می شود برخی از حافظه های ۲۵۶ گیگابایتی را نیز سن دیسک به همراه توشیبا تولید خواهد کرد. همچنین گفته می شود ساخت حافظه های ۵۱۲ گیگابایتی بر عهده سامسونگ و SK Hynix قرار گرفته است.

آخرین شایعات پیرامون رم در مورد این گوشی منتشر شده است که با استناد به آنالیزگر قابل اعتماد شرکت KGI securities، آقای Ming-Chi Kuo، گفته می شود دو مدل آیفون ۸ و ۷اس پلاس قرار است دارای ۳ گیگابایت رم باشند و آیفون ۷ اس نیز تنها با ۲ گیگابایت رم به کارش ادامه می دهد. با توجه به اینکه در حال حاضر دستگاه های اندرویدی همه به ۴ تا ۶ گیگابایت رم روی آورده اند ممکن است فکر کنید که اپل عقب مانده است ولی حقیقت این است که iOS به رم بسیار کمتری نسبت به اندروید نیاز دارد و بهینه تر است.

در ادامه، Kuo گفته است که استفاده از DRAM باعث شده تا آیفون ها با افزایش سرعت ۱۰ تا ۱۵ درصدی نسبت به آیفون ۷ داشته باشند. این آنالیزگر می گوید که این کار ها برای بهتر کردن تجربه واقعیت مجازی بر روی این گوشی ها است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.