گوشی Galaxy J7+ به زودی معرفی خواهد شد - تکفارس 
گوشی Galaxy J7+ به زودی معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی Galaxy J7+ به زودی معرفی خواهد شد

امید بصیری
۴ شهریور ۱۳۹۶ - 15:00
گوشی Galaxy J7+ به زودی معرفی خواهد شد - تکفارس 

ما برای مدتی است که می دانیم سامسونگ در حال کار کردن بر روی نسخه ای از گوشی گلکسی جی ۷(Galaxy J7 2017) 2017 با یک دوربین دوگانه است و حالا می دانیم که اسم این گوشی چه خواهد بود: گلکسی جی ۷ پلاس (Galaxy J7 Plus). حداقل این چیزی است که یک پوستر آنلاین تبلیغاتی نشان داده است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

در حال حاضر راجع به چیز زیادی مطمئن نیستیم اما با توجه به شایعات و اطلاعاتی که اخیراً از این گوشی به بیرون درز کرده است، ترکیب دوربین هی این گوشی از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F:1.7 و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F:1.9 تشکیل می شود که در کنار یک دیگر می توانند حالت جدید دوربین این گوشی یعنی پرتره متمرکز را ایجاد کنند. از دیگر مشخصات احتمالی می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی SuperAMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰، یک پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ هشت هسته ای، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و هم چنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین مخصوص عکس برداری سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و هم چنین باتری غیر قابل تعویض ۳ هزار میلی آمپر بر ساعتی نام برد. در این گوشی یک دکمه مخصوص دستیار صوتی هوشمند سامسونگ با نام بیکسبی (Bixby) نیز وجود خواهد داشت.

گلکسی جی ۷ پلاس ۲۰۱۷ در سه رنگ مختلف موجود خواهد بود؛ مشکی، طلایی و صورتی. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این محصول نمی دانیم اما با توجه به این پوستر تبلیغاتی می توان انتظار داشت که به زودی شاهد معرفی این محصول و عرضه آن به بازار خواهیم بود. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید