DJ Koh دلیل کوچک تر بودن باتری Galaxy Note 8 را توضیح می‌دهد - تکفارس 
DJ Koh دلیل کوچک تر بودن باتری Galaxy Note 8 را توضیح می‌دهد - تکفارس 

DJ Koh دلیل کوچک تر بودن باتری Galaxy Note 8 را توضیح می‌دهد

حمزه سروری
۵ شهریور ۱۳۹۶ - 08:00
DJ Koh دلیل کوچک تر بودن باتری Galaxy Note 8 را توضیح می‌دهد - تکفارس 

رئیس کمپانی گوشی های هوشمند سامسونگ یعنی «کوه دونگ جین» (Kuh Dong-Jin) دیروز در یک مصاحبه پس از شروع پیش خرید های پرچم دار جدید کمپانی اش یعنی «گلکسی نوت ۸» شرکت کرد و در حین این کنفرانس خبری به سوالات تعدادی از روز نامه نگاران تکنولوژی و فناوری پاسخ داد. سوالاتی که بیشتر در مورد اطمینان از موفقیت این گوشی پس از فاجعه ی انفجاری نوت ۷ بود. در میان این حجمه ی عظیم از این سوالات این شکلی، کوه دونگ جین و خبرنگاران به صورت دقیق به جزئیات پرداختند و آقای کوه کاملاً توضیح داد که دلیل کوچک شدن باتری نوت ۸ جلو گیری کردن از حوادثی است که  پیش از این برای نسخه ی قبلی این سری گوشی ها یعنی آن نوت ۷ معروف اتفاق افتاد.

چند دلیلی وجود دارد برای توضیح این که چرا ما حجم باتری را کم تر کردیم. یکی از آن ها این است که تراشه ی سی نانو متری قدرت بهره وری گوشی را تا حدود ۳۰ درصد افزایش داده است. کاربران نیز هم چنین اجازه دارند که استفاده ی باتری خود را طبق الگو های مصرفی شان منطبق کنند که این باعث می شود بهره وری کلی از باتری بیشتر شود. و اکنون من به طور رسمی می توانم امنیت باتری گوشی نصب شده بر روی نوت ۸ را کاملاً تضمین کنم. و گفتنی است که باتری این گوشی حتی بعد از دو سال ۹۵ درصد حجم خود را حفظ خواهد کرد و به مرور زمان ضعیف نمی شود.

 با این حال این گفته آقای کوه چندان ما را متقاعد نمی کند، چرا که آمار دریافتی برای عمر باتری ای که برای نوت ۸ به دست آمده است مقداری کم تر از چیزی است که پیش از این برای گلکسی نوت ۷ پیش بینی می شد (۱۶ ساعت در مقابل ۱۸ ساعت) علاوه بر این دسته بندی های مرور LTE نیز مقداری کم تر شده است (۱۳ ساعت در مقابل ۱۴ ساعت). اما بهتر از است پیش داوری را فعلاً کنار بگذاریم و ببنیم بنچمارک های نهایی این گوشی در مورد باتری چه خواهند گفت. در طی این کنفرانس خبری آقای کوه همچنین گفت که پیش بینی می شود نوت ۸ بیش از ۱۱ میلیون دستگاه به فروش برساند. پیش از این نیز آنالیزور معتبری مثل «مینگ چی کو» (Ming Chi Kuo) گفته بود که احتمالاً از گلکسی نوت ۸ چیزی حدود ۱۱ الی ۱۴ میلیون نسخه به فروش خواهد رفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید