قابلیت Bixby برای اولین بار بر روی یک مدل سطح مبتدی از (Galaxy Tab A (2017 منتشر خواهد شد - تکفارس 
قابلیت Bixby برای اولین بار بر روی یک مدل سطح مبتدی از (Galaxy Tab A (2017 منتشر خواهد شد - تکفارس 

قابلیت Bixby برای اولین بار بر روی یک مدل سطح مبتدی از (Galaxy Tab A (2017 منتشر خواهد شد

حمزه سروری
۵ شهریور ۱۳۹۶ - 10:00
قابلیت Bixby برای اولین بار بر روی یک مدل سطح مبتدی از (Galaxy Tab A (2017 منتشر خواهد شد - تکفارس 

در حالی که در این روز ها بیشتر چشم ها به طور کامل بر روی دستگاه تازه معرفی شده ی سامسونگ یعنی «گلکسی نوت ۸» قفل شده است، اما این کمپانی به موازات پروپاگاندا های بزرگش پیرامون پرچم دارش به آرامی کارهایش پیراموان تولیدات کم سر و صدا ترش را که برای آینده برنامه دارد، جلو می برد؛ به نظر می رسد سامسونگ در چنته اش حداقل دو گوشی و دستگاه های هوشمند در نظر داشته باشد که به احتمال زیاد یکی از آن ها تبلتی است که به نظر می رسد جانشین تبلت «گلکسی تب ۸.۰» خواهد بود.

با این که ما در حال حاضر هم تصاویری از سوی سایت چینی TENAA از این تبلت دیده بودیم، امروز هم سامسونگ شاید به طور تصادفی به صورت رسمی کتابچه راهنمایش را منتشر کرد و در حالی که کسی معمولاً از چنین دستگاه نسبتاً رده متوسطی انتظار غافل گیری چندانی ندارد پس به نظر می رسد حداقل یک مورد مخفی شده باشد؛ تبلتی جدید به اسم Galaxy Tab A: Bixby.

این دفترچه ی راهنما کاملاً به دستیار مجازی اختصاص داده شده است که متأسفانه به نظر می رسد تنها منحصر به قابلیت Bixby Home شده باشد؛ همان گونه که تمام دستگاه های Bixby محور پیش از این حمایت می شدند. پس با این حساب نتیجه می گیریم که حداقل فعلاً خبری از هیچ کدام Bixby voice یا Bixby Vision نباشد.

A graphic from the manual describing how to access Bixby reminders

گسترش دستیار مجازی خانگی سامسونگ بر روی این تبلت چندان موجب سوپرایز ما نیست: چرا که هم اکنون در پرچم داران کمپانی آن را دیده ایم و جدیداً هم در لاین سری A مشاهده شده است. هرچند که برای اولین بار است Bixby را بر روی یک تبلت می بینیم با توجه به این که سامسونگ تبلت های بهتری هم در بازار دارد ورود این قابلیت به یک تبلت رده مبتدی جای تعجب دارد.

جدا از Bixby، گلکسی تب ۸.۰ (۲۰۱۷) مجهزات بسیار مناسبی با توجه به قیمتی (هنوز چیزی در مورد قیمت نداریم و بهتر است به همان سطح مبتدی و رده میانه بسنده کنیم)  که خواهد داشت، دارد. در پیش رویداد IFA در تاریخ ۳۰ آگوست احتمالاً دیگر باید شاهد این تبلت باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید