نسل بعدی iPhone از شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد - تکفارس 
نسل بعدی iPhone از شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد - تکفارس 

نسل بعدی iPhone از شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد

علیرضا دهقان
۵ شهریور ۱۳۹۶ - 15:00
نسل بعدی iPhone از شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد - تکفارس 

شرکت سازنده شارژر و پاوربانک، RAVPower به تازگی مدرکی مبنی بر اینکه آیفون های آینده از قابلیت شارژ بی سیم بهره خواهند برد به ما داده است! به نظر می رسد این شرکت شروع به تولید استند شارژ بی سیم کرده است که دارای استاندارد Qi است و می تواند بیش از ۱۰ وات انرژی را منتقل کند، چیزی تقریبا دو برابر انرژی حمل شده توسط کابل ها، و این زیاد بودن انرژی نیز به دلیل از دست رفتن انرژی در این روش از شارژ کردن است.

در زیر چیزی که رئیس شرکت RAVPower اعلام کرده را می خوانید که تقریبا تایید می کند این شرکت منابعی بسیار معتبر دارد که به آنها از وجود چنین قابلیتی خبر داده است تا این شرکت یک محصول نهایی را تولید کند!

نسل بعدی iPhone از شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد - تکفارس 

وی گفته است: “منابع ما می گویند آیفون های بعدی تکنولوژی مخصوصی برای شارژ بی سیم خواهند داشت که ما در این شارژر تعبیه کرده ایم! شارژر بی سیم ما می تواند در نهایت سرعت آیفونتان را شارژ کند و در عین حال برق را به گوشی های دیگرتان نیز برساند!

در حالیکه ال جی شارژ بی سیم ۱۵ واتی خود را در بازار به فروش می رساند، احتمالا اپل بخواهد که کمی محتاط تر عمل کند و خروجی امن تری را بدهد، که این حرفا ها به خاطر شایعات پیرامون شیشه ای شدن کامل آیفون های آینده بسیار محتمل اند، پس احتمالا آیفون ها به راحتی با بیشنرین سرعت ممکن شارژ خواهند شد.

بهتر است بدانید که در حال حاضر شارژر بی سیم سامسونگ برای کامل شارژ کردن Galaxy S8 به دو ساعت زمان نیاز دارد، در حالیکه شارژ کردن این گوشی با کابل تنها به یک ساعت و نیم نیاز خواهد داشت، پس ما بی صبرانه منتظریم تا ببینیم اپل قرار است چه چیزی را به ما نشان بدهد و اینکه آیا تکنولوژی جدیدش به اندازه کافی سریع هست یا نه!.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید