گوشی Galaxy S9 دوربین دوگانه خواهد داشت - تکفارس 
گوشی Galaxy S9 دوربین دوگانه خواهد داشت - تکفارس 

گوشی Galaxy S9 دوربین دوگانه خواهد داشت

علیرضا دهقان
۵ شهریور ۱۳۹۶ - 13:00
سامسونگ

ماه اخیر، یک تحلیلگر از Hana Financial Investment به نام Kim Rok-ho گفت که انتظار دارد سامسونگ در Galaxy S9 یک دوربین دوگانه را تعبیه کند، همچنین یک تحلیلگر دیگر، Park Hyug-woo از Shinhan Investment نیز پیش بینی کرد که دوربین های دوگانه پشت Galaxy S9 و Note 9 ظاهر خواهند شد. با تمام احترام نسبت به این تحلیلگران، تا زمانی که چنین حرف هایی از زبان یک تحلیلگر با سابقه مثل Ming-Chi Kuo از KGI Securities در نیاید، دوست داران دنیای تکنولوژی ذوق زده نمی شوند!

در حالی که Kuo بیشتر تحلیل هایش را بر روی دستگاه های اپل انجام می دهد، جدیدا این تحلیلگر کمی توجهش را به سامسونگ جهت داده است. امروز ایشان پیش بینی کردند که سامسونگ گلکسی اس ۹ دارای دوربین دوگانه در پشت خواهد بود. البته چنین حرفی آنچنان غیر معقول و عجیب نیست، مخصوصا حالا که دوربین های دوگانه راهشان را به آخرین محصول سامسونگ یعنی Galaxy Note 8 باز کرده اند، ولی اعتبار Kuo تنها باعث می شود که با اطمینان کاملی چنین چیزی را قبول کنیم.

البته وی همچنین پیش بینی های جالبی نیز در ماه پیش در مورد حسگر اثر انگشت گلکسی اس ۹ و نوت ۹ کرد، او گفت که اس ۹ قرار است در ۲۰۱۹ به همین شکلی که هست بماند که یعنی حسگر اثر انگشت در پشت این گوشی قرار خواهد گرفت. اما این تحلیلگر می گوید که اولین گوشی ای که قرار است از حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر صفحه بهره ببرد گلکسی نوت ۹ خواهد بود.

همچنین گفته می شود سامسونگ در حال کار با دو شرکت تولید نیمه هادی Himax و Egis است تا بتواند حسگر اثر انگشت تعبیه شده گلکسی نوت ۹ را بسازد. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که پیش بینی شده سامسونگ حدود ۱۲ تا ۱۴ میلیون واحد گلکسی نوت ۸ را در ۲۰۱۷ خواهد فروخت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.