گوشی Google Pixel 2 در تاریخ ۵ اکتبر معرفی خواهد شد - تکفارس 
گوشی Google Pixel 2 در تاریخ ۵ اکتبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی Google Pixel 2 در تاریخ ۵ اکتبر معرفی خواهد شد

علیرضا دهقان
۵ شهریور ۱۳۹۶ - 12:00
گوشی Google Pixel 2 در تاریخ ۵ اکتبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

شایعه شده که گوگل قرار است سری جدید پیکسل های خود را در ۵ اکتبر معرفی کند، دقیقا یک سال پس از رونمایی پیکسل های فعلی، در حال حاضر می دانیم که این گوشی قرار است از چیپ معرفی نشده SnapDragon 836 استفاده کند که کمی از SnapDragon 835 که روی اکثر پرچم دار های فعلی است ضعیف تر است.

البته حالا متوجه شدیم که Pixel 2 و Pixel 2 XL ممکن است دو گوشی کاملا متفاوت باشند! در حالی که عکس های درز کرده از Pixel 2 همراه با کمی لبه در قسمت های بالایی و پایینی این گوشی بود، انتظار می رود Pixel 2 XL لبه هایی به مراب ظریف تر در دور تا دور گوشی داشته باشد. سال پیش گوگل با همکاری  اچ تی سی هر دو پیکسل را ساخت، اما چیزی که امسال را متفاوت می کند این است که Pixel 2 قرار است با همکاری اچ تی سی ساخته شود و ساخت Pixel 2 XL قرار است به ال جی واگذار شود.

گفته می شود که گوشی بزرگتر قرار است یک صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p و پنل OLED باشد که بلندتر و بدون لبه است در حالی که Pixel 2 دارای صفحه نمایش ۴.۹۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و پنل OLED است که لبه های بیشتری دارد.

و جالب است بدانید که جک هدفونی که گوگل هنگام فروش پیکسل بر روی آن خیلی تاکید می کرد حال روی هیچ کدام از پیکسل های جدید وجود ندارد.

از باقی قابلیت های جالب این گوشی ها می توان به اسپیکر دوگانه جلویی، صفحه قابل فشردن (چیزی مثل HTC U11) و صفحه Always On اشاره کرد.

در زیر می توانید تصاویر رندر شده این گوشی ها را بر اساس اطلاعات درز کرده ببینید.

گوشی Google Pixel 2 در تاریخ ۵ اکتبر معرفی خواهد شد - تکفارس گوشی Google Pixel 2 در تاریخ ۵ اکتبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید