ساعت هوشمند Connect Watch اولین ساعت با سیستم عامل AsteroidOS است - تکفارس 
ساعت هوشمند Connect Watch اولین ساعت با سیستم عامل AsteroidOS است - تکفارس 

ساعت هوشمند Connect Watch اولین ساعت با سیستم عامل AsteroidOS است

سارا کاویانی
۵ شهریور ۱۳۹۶ - 22:56
ساعت هوشمند Connect Watch اولین ساعت با سیستم عامل AsteroidOS است - تکفارس 

AsteroidOS یک پلتفرم متن باز است که جایگزینی برای سیستم عامل Android Wear گوگل محسوب می‌شود. این سیستم عامل با کرنل لینوکس کار می‌کند، اما رابط کاربری آن با فریمورک Qt5 دوباره طراحی شده است. برای جزییات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

اولین ساعت هوشمندی که با سیستم عامل استروید او اس (AsteroidOS) قدرت گرفته است کانکت واچ نام دارد، که به زودی در اروپا آماده پیش فروش می‌شود. اگر چه هنوز  اطلاعات زیادی درباره قیمت آن منتشر نشده است، اما ما می‌دانیم که کانکت واچ بوسیله پلتفرم کراود فاندینگ Ulule. عرضه خواهد شد. به طور خلاصه کراود فاندینگ به معنای جذب سرمایه اندک از تعداد زیادی افراد به منظور حمایت از کارآفرینان خلاق است.

کانکت واچ از صفحه نمایش AMOLD  ۱.۳۹ اینچی با رزلوشن ۴۰۰*۴۰۰ برخوردار است. دیگر از لبه های مسطح خبری نیست، اما این ساعت هوشمند به دوربین ۲ مگاپیکسلی مجهز شده که می‌تواند ویدئو های اچ دی (۷۲۰p) ضبط کند.

این ساعت هوشمند نیازی به اتصال به گوشی ندارد و تا زمانی که در داخل آن سیم کارت نانو(بیشتر مدل های ۳G را پشتیبانی می‌کند اما از ۴G LTE پشتیبانی نمی‌کند)  قرار دهید به صورت مستقل کار خواهد کرد. پردازش های سنگین این ساعت هوشمند به عهده پردازشگر ۱.۳۹ گیگا هرتزی مدیاتک قرار گرفته است. کانکت واچ در دو نسخه با  ۴ گیگابایت حافظه داخلی ،  ۵۱۲ مگابایت  رم  و ۸ گیگابایت حافظه داخلی  ، یک گیگابایت رم عرضه می‌شود.

ساعت کانکت واچ یک محصول مستقل است و حتی به شما اجازه می‌دهد تا با آن با دیگران تماس بگیرید! طبق اظهارات Connect Wear ، این ساعت هوشمند تنها با یک بار شارژ تا ۴ روز پاسخگوی شماست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.