چند اپلیکیشن پولی iOS را برای مدتی به طور رایگان دریافت کنید - تکفارس 
چند اپلیکیشن پولی iOS را برای مدتی به طور رایگان دریافت کنید - تکفارس 

چند اپلیکیشن پولی iOS را برای مدتی به طور رایگان دریافت کنید

دانیال دهقانی
۶ شهریور ۱۳۹۶ - 12:49
چند اپلیکیشن پولی iOS را برای مدتی به طور رایگان دریافت کنید - تکفارس 

چند اپلیکیشن پولی iOS را برای مدتی به طور رایگان دریافت کنید! با ادامه این مطلب همراه تک فارس باشید.

اگر از کاربران سیستم عامل محبوب آی او اس هستید، برای شما خبر خوشی داریم. بهتر است زودتر به اپ استور بروید و چند اپلیکیشن پولی را به صورت رایگان دانلود کنید. این اپلیکیشن ها به مدت محدودی به صورت رایگان در دسترس قرار دارند و پس از سپری شدن آن مدت محدود، دوباره باید برای دانلود آن ها پول پرداخت کنید پس بهتر است تا فرصت هست به سراغ دانلود آن ها بروید. البته قبل از آن، باید بدانید که به سراغ کدام اپلیکیشن ها باید بروید.

یکی از اپلیکیشن ها یونیورسال سرچ انجین (Universal Search Engine) نام دارد. با این اپلیکیشن شما می توانید نتایج جستجو در چندین و چند موتور جستجو را به صورت یک جا مشاهده کنید و از این حیث در زمان صرفه جویی کنید و برای یافتن مطالب مورد نظر خود از طریق موتورهای جستجو، چندین قدم جلو بیفتید. همچنین این اپلیکیشن شما را قادر می سازد تا نتایج را از طریق همین اپلیکیشن باز کنید. اپلیکیشن بعدی در واقع یک بازی به نام Roundabout است که بازی جالب و مفرحی هم به نظر می رسد. این بازی تیمی است و در آن باید یک کلمه خاص را انتخاب کنید و بدون آن که کلماتی مربوط به آن را بیان کنید، سعی کنید تیم حریف را وادار به حدس زدن درست آن کلمه کنید.

سپس نوبت به اپلیکیشن جذاب Face It می‌ رسد که مربوط به گرفتن سلفی است و گزینه های مختلفی را هم در اختیار کاربران قرار می دهد. اپلیکیشن Tasse نیز رایگان شده که برای ساخت یک تقویم روزانه مناسب است. اپلیکیشن دیگر که شبیه به همین اپلیکیشن هم هست File Calendar نام دارد و به شما اجازه می دهد به اپلیکیشن تقویم گوشی خود، فایل ها و یادداشت ها را الصاق کنید. یک بازی دیگر که یک عنوان استراتژی است به نام SquirrelWarz نیز رایگان شده است.

شما برای مدت بسیار محدودی فرصت دریافت این اپلیکیشن ها را دارید پس بهتر است هرچه سریع تر اپ استور را باز کنید و به سراغ تهیه این ۶ اپلیکیشن بروید.

نظر شما در مورد این اپلیکیشن ها چیست؟ آیا تجربه کار با آن ها را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید