آموزش: راه حلی جایگزین برای فعال کردن تم تاریک YouTube - تکفارس 
آموزش: راه حلی جایگزین برای فعال کردن تم تاریک YouTube - تکفارس 

آموزش: راه حلی جایگزین برای فعال کردن تم تاریک YouTube

دانیال دهقانی
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - 11:10
آموزش: راه حلی جایگزین برای فعال کردن تم تاریک YouTube - تکفارس 

اخیراً یوتیوب تغییراتی را در سایت خود ایجاد کرده که یکی از آن ها اضافه کردن یک تم تاریک به این سایت است تا در هنگام تماشای ویدیوها، حس و حال سینمایی تری داشته باشید. این قابلیت هم اکنون با کلیک روی پروفایل خود قابل فعالسازی است و در واقع وقتی روی آیکون پروفایل خود کلیک می کنید گزینه مربوط به آن را (Dark Theme) مشاهده خواهید کرد ولی قبلاً ماجرا به این سادگی ها نبود. به هر حال اگر از کسانی هستید که این قابلیت را به هر دلیلی هنوز نمی توانید فعال کنید یا دوست دارید با کمی دستکاری مرورگر خود آن را به طور موقت فعال کنید، بهتر است با این آموزش همراه ما باشید.

  1. در ابتدا توجه داشته باشید که باید برای این کار از مرورگر گوگل کروم و یک ورژن جدید آن استفاده کنید. حداقل ورژن ۵۷ به بالا.
  2. پس از باز کردن مرورگر گوگل کروم به سایت یوتیوب بروید و در آنجا به حساب کاربری خود وارد شوید.
  3. حالا نوبت به باز کردن پنل مربوط به سازندگان (Developer Tools ) می رسد. اگر از کاربران ویندوز هستید Ctrl-Shift-I را بزنید و اگر کاربر مک هستید از Command-Option-I استفاده کنید.
  4. در پنلی که سمت راست گوگل کروم باز می شود روی Console کلیک کنید.
  5. سپس نوبت به وارد کردن یک کد می رسد. این کد را آنجا کپی کنید: document.cookie=”VISITOR_INFO1_LIVE=fPQ4jCL6EiE” و سپس اینتر را بفشارید
  6. حالا پنل مربوط به سازندگان یا همان Developer Tools را ببندید و دوباره یوتیوب را باز کنید.
  7. سپس وقتی به پروفایل خود وارد شوید، خواهید دید که گزینه های بیشتری در اختیار دارید و یکی از آن ها مربوط به تم تاریک یا همان Dark Theme است. آن را فعال کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که با این روش، هر بار که گوگل کروم را ببندید و دوباره باز کنید باید دوباره این مراحل را طی کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.