آیا اسم رمز گوشی هواوی میت ۱۰ مارسل است؟ - تکفارس 
آیا اسم رمز گوشی هواوی میت ۱۰ مارسل است؟ - تکفارس 

آیا اسم رمز گوشی هواوی میت ۱۰ مارسل است؟

سعید مزارعی
۶ شهریور ۱۳۹۶ - 17:26
آیا اسم رمز گوشی هواوی میت ۱۰ مارسل است؟ - تکفارس 

آیا اسم رمز گوشی هواوی میت ۱۰ مارسل است؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه با تکفارس همراه باشید.

تقریبا دو روز پیش بود که کمپانی هواوی با انتشار یک گالری از عکس های گوشی های این کمپانی تحت عنوان خانواده گوشی های با دوربین های دوگانه ما را با مارسل (Marcel) آشنا کرد. آن تصویری از تمام گوشی های هوشمند شرکت هواوی بود که با دوربین های دوگانه عرضه شده یا خواهند شد، بوده است. ای لیست از گوشی ها، با گوشی هواوی پی ۹ و پی۹ پلاس که در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ رونمایی شده بودند، آغاز شد و در ادامه با هواوی میت ۹ که نوامبر ۲۰۱۶ معرفی شده بود ادامه یافت و در آخر با گوشی هواوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس که در آوریل ۲۰۱۷ رونمایی شده بود، خاتمه یافت.

اما یک گوشی دیگر نیز در ادامه این گوشی ها وجود داشت که نامی بر روی آن نوشته نشده بود اما تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۱۷ بر روی آن ثبت شده و یک آدرس یا دقیق تر بگوییم هشتگ #beyondthegalaxy برای شبکه های اجتماعی برای آن در نظر گرفته شده بود. شکی وجود ندارد که این همان گوشی هواوی میت ۱۰ که بر اساس گزارش ها قرار بود در ۱۰ اکتبر امسال رونمایی شود، است. بر اساس تیزر شرکت هواوی، ظاهرا تاریخ رونمایی این گوشی ۶ روز به عقب افتاده و باید شاهد رونمایی این گوشی در تاریخ ۱۶ اکتبر باشیم.

احتمالا تا الان به این نکته پی برده اید که منظور ما در پاراگراف اول از  به کار بردن جمله هواوی ما را با مارسل آشنا کرد چیست. بر اساس گفته های افشاگر معروف، ایوان بلاس، گوشی هواوی میت ۱۰ با اسم رمز مارسل در حال آماده شدن است. ما اطلاعی از این موضوع که شرکت هواوی این اسم رمز را بر چه اساس انتخاب کرده اما اگر کسی در این باره از شما پرسید، باید بگویید که مارسل اسم رمز گوشی هواوی میت ۱۰ است. این گوشی قدرت پردازشی خود را از چیپ اختصاصی شرکت هواوی یعنی کیرین ۹۷۰ که بر پایه معماری ۱۰ نانومتری طراحی شده است، می گیرد. این پردازنده از معماری معروف BigLITTLE استفاده کرده و این بدین معنی است که ۴ هسته قوی Cortex A-73 با فرکانس پردازشی ۲.۸ گیگاهرتز برای پردازش های قوی و چهار هسته ضعیف Cortex A-53 برای انجام کارهای معمولی در کنار هم جفت شده اند.  همچنین پردازنده گرافیکی Mali G-71 وظیفه پردازش کارهای گرافیکی را بر عهده دارد.

هواوی میت ۱۰ دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ دی است یک دوربیم دوتایی با سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای پشت گوشی در نظر گرفته شده است. یکی از دوربین ها به صورت رنگی و دیگری به صورت سیاه و سفید عکس می گیرد و این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا در شرایط نوری ضعیف عکس های با کیفیتی ثبت کرده و علاوه بر این در صورت تمایل یک عکس سیاه و سفید واقعی را داشته باشید.

این گوشی قرار است با ویژگی های زیادی همراه باشد، پس اگر به آن علاقه مند هستید باید صبر کنید تا این گوشی معرفی شود. تا ۱۰ اکتبر زمان زیادی باقی مانده است و قطعا تا آن زمان اخبار و شایعات زیادی از این گوشی به بیرون درز خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید