سامسونگ انتظار دارد تا ۱۱ میلیون نسخه از Galaxy Note 8 را بفروشد - تکفارس 
سامسونگ انتظار دارد تا ۱۱ میلیون نسخه از Galaxy Note 8 را بفروشد - تکفارس 

سامسونگ انتظار دارد تا ۱۱ میلیون نسخه از Galaxy Note 8 را بفروشد

امید بصیری
۶ شهریور ۱۳۹۶ - 18:00
سامسونگ انتظار دارد تا ۱۱ میلیون نسخه از Galaxy Note 8 را بفروشد - تکفارس 

گلکسی نوت ۸ (Galaxy Note 8) اولین فبلت سامسونگ است که در بیش از ۲ سال گذشته عرضه شده است. البته این شرکت سال گذشته نیز یک تبلت دیگر عرضه کرد اما همه می دانیم که چه بلایی بر سر گوشی گلکسی نوت ۷ آمد. واکنش اولیه به معرفی گلکسی نوت ۸ خوب بوده است و به نظر می رسد که در نهایت نیز این گوشی عملکرد مناسبی برای این شرکت خواهد داشت. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ امید دارد که بتواند این گوشی را در تعداد بالا به فروش برساند. هنگامی که از یکی از مدیران این شرکت درباره انتظارات فروش آن ها از این گوشی در دراز مدت سوال شد، او گفت که این غول کره ای انتظار دارد که بتواند بیش از ۱۱ میلیون از این گوشی ها را به فروش برساند. او گفت که گلکسی نوت ۵ موفق شد تا حدود ۱۱ میلیون نسخه به فروش برساند و حالا این شرکت امید دارد تا بتواند فروش گلکسی نوت ۸ را به بالاتر از این تعداد برساند. گلکسی نوت ۵ آخرین نسخه از سری نوت سامسونگ بود که به بازار عرضه شد. این گوشی عملکرد خوبی نیز داشت اگرچه بسیاری از دارندگان گوشی گلکسی نوت ۵ تصمیم گرفتند به دلیل برخی مسائل مثل حذف شدن کارت حافظه جانبی از این گوشی خودداری کنند.

البته ممکن است که این شرکت سرعت عرضه این گوشی ها را نیز کمتر بکند چرا که هم چنان قصد دارد پرچم دار دیگر خود یعنی گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) را در بازار به فروش برساند. سامسونگ قصد دارد تا ۴۸ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ را به فروش برساند. سامسونگ از حدود ۴ روز پیش یعنی در تاریخ ۲۴ آگوست پیش فروش این گوشی را آغاز کرده است. این گوشی حدود ۲۰ روز دیگر یعنی در تاریخ ۱۵ سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.