تصاویر جدیدی از گوشی Galaxy J7+ با دوربین دوگانه منتشر شدند - تکفارس 
تصاویر جدیدی از گوشی Galaxy J7+ با دوربین دوگانه منتشر شدند - تکفارس 

تصاویر جدیدی از گوشی Galaxy J7+ با دوربین دوگانه منتشر شدند

امید بصیری
۶ شهریور ۱۳۹۶ - 19:57
تصاویر جدیدی از گوشی Galaxy J7+ با دوربین دوگانه منتشر شدند - تکفارس 

تصاویر جدیدی از جدیدترین گوشی سامسونگ که نسخه به روز رسانی شده یکی از گوشی های میان رده این شرکت است به بیرون درز کرده است. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

گلکسی جی ۷ پلاس (Galaxy J7 Plus) به عنوان نسخه جدید تر گوشی گلکسی جی ۷ که تنها تفاوت آن ها در داشتن دوربین دوگانه خواهد بود و در رده گوشی های متوسط قرار می گیرد. حال تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده است. چند روز گذشته نیز تصاویر مختلفی از این گوشی را دیدیم که به بیرون درز کردند و حالا تصاویر جدیدی که به بیرون درز کرده اند، ضمن تایید تمامی شایعات قبلی دید خوبی از این گوشی نیز به ما می دهند و دوربین پشتی دوگانه آن را به خوبی نشان می دهند.

شایعات جدید می گویند که گوشی گلکسی جی ۷ پلاس از دو دوربین با رزولوشن های مختلف ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که دوربین اول دریچه دیافراگم F:1.7 و دومی دریچه دیافراگم  F:1.9 دارد. این دوربین ها به صورت عمودی بر روی بدنه ی گوشی قرار می گیرند بر خلاف چیزی که قبلا در گوشی های شرکت هایی مثل اوپو دیده ایم. دوربین مخصوص عکس برداری سلفی این گوشی نیز کیفیتی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت که بسیار قوی تر از دوربین جلویی گوشی اصلی یعنی گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی (Full HD) و پنل سوپر آمولد (Super AMOLED)، پردازنده داخلی ساخت سامسونگ با نام اگزینوس ۷۸۷۰، ۴ گیگابایت حافظه رم و هم چنین ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳ هزار میلی آمپری اشاره کرد( باتری نسخه اصلی ۳۶۰۰ میلی آمپر بر ساعت است که خب با کاهش قابل توجهی در این نسخه رو به رو شده است). شایعه ای نیز درباره اینکه از یک دکمه مخصوص دستیار صوتی هوشمند جدید سامسونگ با نام بیکسبی نیز بر روی این محصول استفاده خواهد شد به گوش می رسد.

در حالی که هنوز هیچ تاریخ قطعی ای مبنی بر عرضه این گوشی به بازار مشاهده نشده است به نظر نمی رسد که مدت زمان زیادی منتظر آن خواهیم ماند. احتمالاً سامسونگ منتظر است تا هیجان پیرامون گوشی گلکسی نوت ۸ کمی فروش کند تا این محصول را نیز معرفی کند. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی در بازار خارج از چین نیز عرضه خواهد شد و یا خیر. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.