سری Galaxy A سامسونگ نیز از صفحات نمایش Infinity Display بهره خواهند برد - تکفارس 
سری Galaxy A سامسونگ نیز از صفحات نمایش Infinity Display بهره خواهند برد - تکفارس 

سری Galaxy A سامسونگ نیز از صفحات نمایش Infinity Display بهره خواهند برد

سارا کاویانی
۶ شهریور ۱۳۹۶ - 20:46
سری Galaxy A سامسونگ نیز از صفحات نمایش Infinity Display بهره خواهند برد - تکفارس 

صفحه نمایش اینفینیتی گلکسی اس ۸ و نوت ۸ تبدیل به موضوعی قابل بحث شده اند! در حالی که آنها عالی به نظر می‌رسند، اما تعدادی از مردم نگرانی هایی  درباره قابلیت استفاده از این گوشی با  تصمیم سامسونگ برای طراحی خمیده دو سمت آن دارند. با تکفارس همراه باشید.

اما شاید با این خبر جدید بعضی دیگر نیز ناراحت شوند! شایعه ای جدید از منبعی قابل اطمینان ادعا می‌کند که سامسونگ این طراحی خمیده را محدود به پرچم دارانش نمی‌کند و به زودی برای سایر محصولاتش نیز از این طراحی استفاده می‌کند!

 萌萌的电教 (@mmddj_china):

صفحه نمایش اینفینیتی  به خانواده گلکسی A  راه یافت!

پس اگر که این شایعه درست باشد، سری ۲۰۱۸ گلکسی A  حداقل دارای یک گوشی با صفحه نمایش اینفینیتی خواهد بود. ما حدس می‌زنیم که نسل بعدی گلکسی A7 یا A9 از این طراحی برخوردار شوند. اگر چه که به نظر می‌رسد سامسونگ امسال از مدل  A9 صرفنظر کرده باشد.

همانطوری که می‌دانید گوشی های هوشمند سری A میان رده شمرده می‌شود؛ پس زیاد دور از ذهن نیست که تعدادی از ویژگی های صفحه نمایش های اینفینیتی معمولی در آنها دیده نشود! برای مثال گلکسی اس ۸ اکتیو از لبه های خمیده برخوردار نشد! یا حتی ممکن است که صفحه نمایش های این سری از رزلوشن کمتری برخوردار شوند! که البته نکته قابل توجهی نیست در حالی که به ندرت میان رده ها از رزولوشن بالاتر از فول اچ دی برخوردار می‌شوند.

مدتی پیش نیز شاهد حرکتی مشابه از ال جی بودیم! گوشی هوشمند میان رده ال جی Q6 از همان نسبت ابعادی ال جی G6 برخوردار شده بود! با رقابت شدید بین این دو شرکت، چندان دور از انتظار نیست که سامسونگ نیز تصمیم مشابه ای اتخاد کند. در هر صورت، برای اینکه مطمئن شویم باید کمی صبر کنیم، همانطوری که می‌دانید گوشی های سری Aبین ماه های آذر و دی رونمایی خواهند شد!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.