رسمی؛ Galaxy J7 2016، اندروید ۷ را دریافت کرد - تکفارس 
رسمی؛ Galaxy J7 2016، اندروید ۷ را دریافت کرد - تکفارس 

رسمی؛ Galaxy J7 2016، اندروید ۷ را دریافت کرد

امید بصیری
۷ شهریور ۱۳۹۶ - 12:00
رسمی؛ Galaxy J7 2016، اندروید ۷ را دریافت کرد - تکفارس 

سامسونگ بالاخره بعد از مدت ها شایعه، به روز رسانی اندروید ۷ را برای گوشی گلکسی جی ۷ ۲۰۱۶ (Galaxy J7 2016) عرضه کرد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ بعد از مدت ها بالاخره تصمیم گرفته است تا اندروید ۷ را برای یکی از گوشی های محبوب و پرفروش خود یعنی گلکسی جی ۷ ۲۰۱۶ عرضه بکند. کشور روسیه اولین منطقه ای است که این به روز رسانی برای آن عرضه می شود. در این به روز رسانی تمامی قابلیت هایی که انتظار داشتید را به گوشی شما خواهد آورد و علاوه بر آن بسته های امنیتی این ماه نیز به همراه آن عرضه خواهند شد.

برای کسانی که هنوز اطلاع ندارند، اندروید ۷ تعدادی قابلیت مختلف مثل بخش پیشرفته نوتیفیکیشن ها، دستورات سخت تر برای نصب برنامه های مخرب احتمالی، اموجی های جدید و بهبود بخش ذخیره انرژی برای افزایش شارژدهی در کنار بخش های همیشگی ای مثل برطرف کردن باگ های مختلف سیستم عامل و هم چنین بهبود ثبات آن و بالا بردن سرعت آن را به گوشی هایی که این نسخه بر روی آن نصب شود می آورد. آن طور که مشتریان اطلاع داده اند این به روز رسانی به تمامی نسخه های گلکسی جی ۷ ۲۰۱۶ در روسیه نرسیده است و برای همین ما فکر می کنیم که سامسونگ هنوز آن را برای تمامی نقاط عرضه نکرده است. احتمالاً بین ۲ تا ۴ هفته طول خواهد کشید تا این به روز رسانی برای تمامی نقاط عرضه شود.

اگر دوست دارید که ببینید این به روز رسانی برای گوشی شما عرضه شده است یا نه، می توانید به بخش تنظیمات رفته و وارد بخش درباره گوشی شوید. در آن جا، دانلود دستی به روز رسانی را زده و منتظر بمانید. البته این کار ضروری هم نیست چرا که به محض رسیدن این به روز رسانی به منطقه شما خود گوشی اخطاری مبنی بر دریافت آن خواهد داد. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.