رنگ صورتی Note 8 بسیار زیبا است اما هیچوقت نمی توانید آن را خریداری کنید - تکفارس 
رنگ صورتی Note 8 بسیار زیبا است اما هیچوقت نمی توانید آن را خریداری کنید - تکفارس 

رنگ صورتی Note 8 بسیار زیبا است اما هیچوقت نمی توانید آن را خریداری کنید

سعید مزارعی
۷ شهریور ۱۳۹۶ - 19:14
رنگ صورتی Note 8 بسیار زیبا است اما هیچوقت نمی توانید آن را خریداری کنید - تکفارس 

رنگ صورتی Note 8 بسیار زیبا است اما هیچوت نمی توانید آن را خریداری کنید. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکفارس همراه باشید.

با توجه به این حجم از تراکم در بازار گوشی های هوشمند، به نظر می رسد هنوز هم بسیاری از شرکت ها سعی دارند که با فاکتور رنگ، به زیبایی پرچمداران خود افزوده و مشتریان را مجاب به خرید محصولات آن ها کنند. سامسونگ یکی از این شرکت هایی است که با سرمایه گذاری در این زمینه و با استفاده از رنگ های متنوع و پر جنب و جوش سعی در افزایش فروش گوشی های خود در مناطق مختلف دارد.

این غول تولید کننده گوشی های هوشمند اکنون در نظر دارد تا گوشی پرچمدار تازه معرفی شده خود یعنی نوت ۸ با رنگ صورتی به طور اختصاصی در بازار کشور تایوان به فروش برساند. این یک تصمیم بسیار هوشمندانه است از این رو که بر اساس گزارش ها و بررسی های متعدد، چیزی حدود ۳۰ درصد از گوشی های هوشمند به فروش رفته در این کشور با رنگ صورتی و یا مایل به آن به فروش رسیده است. اما نکته منفی این قضیه این است که به احتمال خیلی زیاد کشور تایوان، تنها کشور خارج از کره جنوبی است که در آن می توانید یک گوشی گلکسی نوت ۸ و گلکسی نوت ۸ پلاس صورتی خریداری کنید. حالا اما بیایید به تماشای تصاویر زیبا از این گوشی با رنگ صورتی بپردازیم.

همانگونه که در تصاویر هم می توانید مشاهده کنید، قاب پشتی این گوشی تنها جایی نیست که به رنگ جدید درآمده است و علاوه بر آن ، قاب فلزی و همچنین دکمه ها به علاوه قلم S Pen این گوشی نیز به رنگ صورتی تبدیل شده است. ام نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که به جز رنگ، هیچ تفاوت دیگر ظاهری و سخت افزاری در این گوشی با سایر گوشی ها دیده نمی شود و علاوه بر آن قیمت نوت ۸ با این رنگ نیز با سایر رنگ ها یکسان است. مشتریان تایوانی برای خرید یک گوشی گلکسی نوت ۸ صورتی رنگ باید قیمت ۳۴۲۰۰ به پول تایوان یا ۱۰۷۵ دلار آمریکا را بپردازند.

متاسفانه احتمالا کمپانی سامسونگ قصد ندارد این رنگ را در سایر کشور های آسیای نیز معرفی کرده و آن ها باید تنها به خرید این گوشی در رنگ های معمول اولیه یعنی مشکی، طلایی، خاکستری ارکیده و آبی عمیق دریایی بسنده کنند. با این حال اما همه ما امیدواریم تا فروش بالای رنگ صورتی در کشور تایوان و همچنین درخواست مشتریان، سامسونگ را مجاب به عرضه این رنگ زیبا در سایر نقاط دنیا کند.

برای مطالعه بررسی کامل هفتمین کهکشان سامسونگ از سری نوت می توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

نظر شما در مورد این رنگ از نوت ۸ چیست؟ در بین رنگ های مختلف این گوشی، شما بیشتر از کدام رنگ خوشتان می آید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید