سامسونگ انتظار فروش ۷۰۰۰۰۰ تایی برای نوت ۸ در کشور کره جنوبی را دارد - تکفارس 
سامسونگ انتظار فروش ۷۰۰۰۰۰ تایی برای نوت ۸ در کشور کره جنوبی را دارد - تکفارس 

سامسونگ انتظار فروش ۷۰۰۰۰۰ تایی برای نوت ۸ در کشور کره جنوبی را دارد

سعید مزارعی
۹ شهریور ۱۳۹۶ - 20:00
سامسونگ انتظار فروش ۷۰۰۰۰۰ تایی برای نوت ۸ در کشور کره جنوبی را دارد - تکفارس 

سامسونگ انتظار فروش ۷۰۰۰۰۰ تایی برای نوت ۸ در کشور کره جنوبی را دارد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکفارس همراه باشید :

شرکت کره ای سامسونگ برای گوشی بزرگ خود، برنامه های بزرگی نیز در سر می پروراند، این گوشی بزرگ اما چیزی به جز گلکسی نوت ۸ نیست. این غول تولید کننده گوشی های هوشمند اخیرا تایید کرده است که انتظار فروش ۱۱ میلیونی برای گلکسی نوت ۸ دارد، اما عدد نهایی می تواند با تصمیم این شرکت مبنی بر ادامه فروش گلکسی اس ۸ تغییر کند.

امروز، سامسونگ اعلام کرده است که برنامه بازاریابی و فروش این شرکت شامل فروش ۷۰۰۰۰۰ عدد از گوشی های گلکسی نوت ۸ در یک ماه اول در کشور کره جنوبی است. برای دستیابی به این هدف، سامسونگ با تامین کننده های متفاوتی نظیر SK Telecom، KT و LG U Plus برای تامین قطعات لازم این حجم بالا از گوشی ها همکاری تا اواخر آگوست کرده است (۶۰ درصد از گوشی های گلکسی نوت ۸ با حافظه ۶۴ گیگابایتی و ۴۰ درصد دیگر با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهند شد.

مشتریان کره ای گلکسی نوت ۸ علاوه بر ظرفیت، قادر خواهند بود تا رنگ گوشی خود را نیز انتخاب کنند. سامسونگ انتظار دارد تا ۴۰ درصد به رنگ آبی عمیق، ۳۰ درصد به رنگ مشکی تاریک و ۳۰ درصد خاکستری ارکیده با ظرفیت حافظه ۶۴ گیگابایتی و همچنین ۶۰ درصد آبی و ۴۰ درصد به رنگ مشکی با ظرفیت ۲۵۶ گیگاباتی به بازار عرضه کند.

همانگونه که احتمالا شما نیز دقت کرده باشید، سامسونگ صحبتی در مورد مدل ۱۲۸ گیگابایتی یا نسخه طلایی گوشی نوت ۸ به میان نیاورده است که ممکن است بدین معنی باشد که این مدل ها تا اوایل ماه آینده به بازار کرده وارد نخواهند شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.