سامسونگ عرضه ساعت‌های هوشمند خود را تبدیل به یک چرخه ۲ ساله کرده است - تکفارس 
سامسونگ عرضه ساعت‌های هوشمند خود را تبدیل به یک چرخه ۲ ساله کرده است - تکفارس 

سامسونگ عرضه ساعت‌های هوشمند خود را تبدیل به یک چرخه ۲ ساله کرده است

امید بصیری
۹ شهریور ۱۳۹۶ - 15:00
سامسونگ عرضه ساعت‌های هوشمند خود را تبدیل به یک چرخه ۲ ساله کرده است - تکفارس 

روز چهارشنبه در برلین سامسونگ دو ساعت هوشمند جدید با نام های گیر فیت ۲ پرو (Gear Fit 2 Pro) و گیر اسپورت (Gear Sport) معرفی کرد. برای بسیاری از بینندگان این دو ساعت هوشمند نقطه اوج این مراسم بودند اما به نظر ما نکته مهم تری در این بین نادیده گرفته شده است. این مسئله که سامسونگ تصمیم گرفته است تا عرضه ساعت های هوشمند جدید از سری Gear S خود را به یک چرخه ۲ ساله ببرد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

از زمانی که سامسونگ از ساعت هوشمند گیر اس ۳(Gear S3) در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد، شایعات بسیار زیادی منتشر شده بودند مبنی بر اینکه سامسونگ در نمایشگاه آی اف ای (IFA) امسال از ساعت هوشمند گیر اس ۴(Gear S4) رونمایی خواهد کرد چرا که تمامی شواهد حاکی از این قضیه بودند. اما هنگامی که ساعت های هوشمند گیر فیت ۲ پرو و گیر اسپورت را در اف سی سی(FCC) دیدیم مطمئن شدیم که این دفعه قضیه فرق خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ به چه دلیل این تصمیم را گرفته است اما تنها چیزی که می توان به آن اطمینان داشت این است که سامسونگ گیر اس ۴ بهترین ساعت هوشمند بازار به هنگام عرضه اش خواهد بود که از بهترین تکنولوژی های ممکن بهره می برد. هم چنین انتظار داریم با روند صعودی قیمت پرچم داران سامسونگ در حوزه های مختلف، این ساعت هوشمند نیز گران ترین ساعت هوشمند بازار باشد. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.