تبلت Galaxy Tab A 8.0 مخصوص کودکان خواهد بود - تکفارس 
تبلت Galaxy Tab A 8.0 مخصوص کودکان خواهد بود - تکفارس 

تبلت Galaxy Tab A 8.0 مخصوص کودکان خواهد بود

امید بصیری
۹ شهریور ۱۳۹۶ - 17:00
تبلت Galaxy Tab A 8.0 مخصوص کودکان خواهد بود - تکفارس 

ما می دانیم که سامسونگ قصد دار نسل بعدی تبلت های گلکسی تب ای ۸ اینچی (Galaxy Tab A 8.0) را به بازار عرضه کند. این تبلت اخیراً در پایگاه اطلاعاتی TENNA دیده شده بود که به معنی قطعی شدن عرضه این محصول در چین است. این تبلت قرار است کودکان را هدف بگیرد و به همین دلیل می توان گفت که یک تبلت مبتدیانه خواهد بود. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

گلکسی تب اِی ۲۰۱۷ از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۷ با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز بهره می برد که به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می شوند. قابلیت اضافه کردن کارت حافظه جانبی نیز برای این تبلت وجود دارد. دوربین پشتی این گوشی رزولوشنی ۸ مگاپیکسلی دارد و دوربین جلویی و مخصوص عکس برداری سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است. این تبلت قرار است با نسخه ۷ از سیستم عامل اندروید به همراه جدیدترین رابط کاربری این شرکت عرضه شود. راهنمای بخش کاربران این تبلت اخیراً به بیرون درز کرده بود. این راهنما مشخص کرد که گلکسی تب ای ۸.۰ اینچی ۲۰۱۷ قرار است بخش بیکسبی هوم (Bixby Home) را داشته باشد. این راهنمای کاربری هم چنین نشان داد که این تبلت از ارتباطات نسل چهارم نیز پشتیبانی می کند. با توجه به چیزهایی که تا به حال از این تبلت دیده ایم، می توان گفت که این محصول کودکان را هدف قرار خواهد داد. از جمله آن ها می توان به حضور حالت کودکان بر روی تبلت و هم چنین بازی هایی که این تبلت با آن عرضه خواهد شد اشاره کرد.

سامسونگ هنوز تاریخ معرفی این محصول را اعلام نکرده است. ممکن است که در چند روز آینده خبرهای بیشتری از این تبلت بشنویم. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.