برنامه‌های شرکت Honda در Frankfurt Motor Show حول محور خودروهای برقی خواهد چرخید - تکفارس 
برنامه‌های شرکت Honda در Frankfurt Motor Show حول محور خودروهای برقی خواهد چرخید - تکفارس 

برنامه‌های شرکت Honda در Frankfurt Motor Show حول محور خودروهای برقی خواهد چرخید

دانیال دهقانی
۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - 02:50
برنامه‌های شرکت Honda در Frankfurt Motor Show حول محور خودروهای برقی خواهد چرخید - تکفارس 

برنامه‌های شرکت Honda در Frankfurt Motor Show حول محور خودروهای برقی خواهد چرخید! برای خواندن ادامه خبر با تک فارس همراه باشید.

وقتی در مورد یک نمایشگاه مدرن مربوط به خودرو صحبت می کنیم، قطعاً انتظار حضور پررنگ خودروهای برقی و هیبرید را نیز در آن داریم. نمایشگاه خودرو فرانکفورت یا همان Frankfurt Motor Show هم از همان نمایشگاه های مدرن است که شرکت های مختلف محصولات مختلفی را به آن می آورند. شرکت هوندا هم قصد دارد تا با آوردن خودروهای برقی خود به این نمایشگاه، حسابی همه را شگفت زده کند. به غیر از مدل ۲۰۱۸ خودروی هوندا فیت (Honda Fit) که از قبل هم حضور آن در نمایشگاه تائید شده بود، این شرکت دو خودروی برقی دیگر را نیز به این نمایشگاه خواهد آورد. اولی، مدل اولیه سی وی آر هیبرید (CR-V Hybrid) است که در واقع یک شمای کلی از طراحی نهایی این خودرو که هنوز در مرحله آماده سازی برای تولید است را به نمایش خواهد گذاشت. شرکت هوندا قبلاً همین کار را با دو خودروی سیویک تایپ آر (Civic Type R) و سیویک سی (Civic C) هم کرده بود.

دومین خودرو اوربن ای وی (Honda Urban EV) نام دارد که البته به طور کامل این خودرو حضور پیدا نخواهد کرد و یک طرح کلی از آن به نمایش در خواهد آمد. این خودروی تماماً برقی به صورت کامل برای اروپا طراحی شده و قبلاً هم تیزری کوتاه و مختصر از آن منتشر شده بود ولی اطلاعات خاص دیگری از آن به بیرون درز پیدا نکرد.

خودروی سی وی آر هیبرید برای اولین بار در ماه آوریل و در نمایشگاه خودروی شانگهای (Shanghai Motor Show ) نمایش داده شده بود. سیستم دو موتوری این ماشین شبیه به سری ۲۰۱۷ آکورد هیبرید (Accord Hybrid) دیگر محصول هوندا است پس قدرت آن باید نزدیک به ۲۱۲ اسب بخار باشد. از لحاظ مصرف سوخت هم به نظر می رسد این خودرو عملکردی شبیه به همان مدل یاد شده داشته باشد، خصوصاً به خاطر نزدیک بودن وزن آن ها به یکدیگر، پس انتظار می رود که این ماشین در اتوبان تا ۴۷ مایل و در شهر تا ۴۹ مایل جواب دهد.

عرضه سی وی آر هیبرید در اروپا نشان می دهد که هوندا برای آوردن محصولاتش به آمریکا هم خیلی مشتاق است. این شرکت بارها به عرضه این خودرو در بازارهایی به جز چین اشاره کرده و با توجه به مشخصات سی وی آر هیبرید، شاید شاهد حضور آن در یک نمایشگاه خودرو آمریکایی هم باشیم.

نظر شما در مورد برنامه های شرکت هوندا چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید