گوشی Galaxy C8 از دوربین دوگانه بهره خواهد برد - تکفارس 
گوشی Galaxy C8 از دوربین دوگانه بهره خواهد برد - تکفارس 

گوشی Galaxy C8 از دوربین دوگانه بهره خواهد برد

امید بصیری
۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - 15:07
گوشی Galaxy C8 از دوربین دوگانه بهره خواهد برد - تکفارس 

به نظر می رسد که گوشی گلکسی سی ۸ (Galaxy C8) از لنز دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت بهره خواهد برد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

ما اخیراً صفحه پشتیبانی گوشی شگسی را در یک وب سایت چینی دیدیم. این گوشی گلکسی سی ۸ نام خواهد داشت و اوایل سال آینده عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که این گوشی، اولین محصول گوشی رده بالای محصولات میان رده سامسونگ خواهد بود که از یک دوربین دوگانه در طراحی خود بهره می برد. گلکسی نوت ۸ تنها گوشی سامسونگی است که از دوربین دوگانه بهره می برد. حالا مدارکی به سطح نت درز کرده اند که نشان می دهند گلکسی سی ۸ از دوربین دوگانه بهره خواهد برد. این گوشی هم چنین حسگر اثر انگشتی خواهد داشت که در داخل دکمه هوم گوشی تعبیه شده است. دوربین پشتی این گوشی نیز ترکیبی از دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود که به صورت عمودی در زیر یک دیگر قرار گرفته اند.

گزارش های قبلی اعلام کده بودند که این گوشی از صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با پنل سوپر امولد (Super Amoled) و هم چنین رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ بهره خواهد برد. پردازنده داخلی آن ۴ هسته ای است و در فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز کار خواهد کرد و میزان حافظه رم آن نیز بین ۳ تا ۴ گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت خواهد بود. میزان ظرفیت باتری این گوشی نیز حدود ۲۸۵۰ میلی آمپر است و نسخه سیستم عامل اندروید نصب شده بر روی آن ۷.۱.۱ است. یک نسخه ابتدایی از دستیار صوتی هوشمند جدید سامسونگ با نام بیکسبی(Bixby) نیز احتمالاً بر روی این گوشی حضور خواهد داشت. سامسونگ هنوز تاریخ معرفی و عرضه این گوشی را تایید نکرده است و اینکه در چه بازار هایی عرضه خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید