سامسونگ مجوز آزمایش ماشین‌های بدون سرنشین خود را دریافت کرد - تکفارس 
سامسونگ مجوز آزمایش ماشین‌های بدون سرنشین خود را دریافت کرد - تکفارس 

سامسونگ مجوز آزمایش ماشین‌های بدون سرنشین خود را دریافت کرد

امید بصیری
۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - 17:00
سامسونگ مجوز آزمایش ماشین‌های بدون سرنشین خود را دریافت کرد - تکفارس 

سامسونگ بالاخره موفق شده است تاییدیه لازم برای آزمایش کردن ماشین های خودکار و بدون سرنشین خود در خیابان های ایالت کالیفورنیا ایالات متحده امریکا را بگیرد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ به طور تدریجی در حال گسترش مرزهای خود به حوزه ماشین های بدون سرنشین بوده است. این شرکت سال گذشته در کشور خود یعنی کره جنوبی پیست اختصاصی ای برای آزمایش کردن ماشین های بدون سرنشیت ساخت. این شرکت تاییدیه برای آزمایش این ماشین ها در محل رفت و آمد عموم در کره جنوبی را نیز چند ماه پیش دریافت کرد. این شرکت حالا تاییدیه مشابهی را نیز برای ایالت کالیفورنیا در ایالات متحده دریافت کرده است. سامسونگ تایید کرده است که این شرکت موفق به دریافت تاییدیه و مجوزی برای آزمایش ماشین های بدون سرنشین و اتوماتیک خود در خیابان های ایالت کالیفورنیا شده است. سامسونگ هنوز تایید نکرده است که قرار است چه چیزی را در این خیابان ها آزمایش بکند. در خبر رسمی این شرکت آمده است که ” برای دستیابی به حمل و نقلی سریع تر و امن تر” این تاییدیه به این شرکت داده شده است.

این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که هیچ علاقه ای برای ورود به بازار اتومبیل ها و ساخت آن ها ندارد. و حالا که می دانیم اتومبیل هایی با برند سامسونگ نخواهیم دید، می توان حدس زد که قصد این شرکت توسعه تکنولوژی های مربوط به این ماشین ها و ثبت لایسنس آن هاست تا در آینده از آن بهره ببرد. بی شک سامسونگ تنها شرکتی نخواهد بود که همچین کاری می کند. تعداد بی شماری کمپانی دیگر نیز مشغول کار بر روی طرح های مشابهی هستند و اپل نیز یکی از آن هاست. وایمو (Waymo)، که یکی از بخش های کمپانی مادر گوگل یعنی آلفابت است نیز در حال کار بر روی محصول مشابهی است. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.