گوشی Galaxy S9 دی ماه به بازار خواهد آمد! - تکفارس 
گوشی Galaxy S9 دی ماه به بازار خواهد آمد! - تکفارس 

گوشی Galaxy S9 دی ماه به بازار خواهد آمد!

امید بصیری
۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - 21:00
گوشی Galaxy S9 دی ماه به بازار خواهد آمد! - تکفارس 

به نظر می آید که سامسونگ قصد دارد جدیدترین پرچم دار خود را خیلی زودتر از آن چه که تصورش را می کردیم به بازار عرضه بکند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

برای مدتی است که می شنویم سامسونگ قصد دارد عرضه پرچم دار سری گلکسی اس خود را کمی زودتر از تاریخ همیشگی شروع بکند اما هیچ وقت تا این حد جدی نبوده اند. حال یکی از خبرگذاری های کره ای یعنی د بل (The Bell) که قبلاً نیز خبر داده بود توسعه گلکسی اس ۹ (Galaxy S9) زودتر از موعد و تحت نام پروژه استا شروع شده است می گوید که پرچم دار بعدی سامسونگ در ماه ژانویه به بازار عرضه خواهد شد. این خبرگزاری باور دارد که مسئله عرضه زودتر این پرچم دار را می توان این گونه توجیح کرد که هر گوشی هوشمندی حدود ۳ ماه پس از دریافت سفارش پنل های صفحه نمایش خود به بازار عرضه خواهد شد و برای گلکسی اس ۹ این موضوع در ماه نوامبر قرار است اتفاق بیفتد که بدین معنی است که باید منتظر عرضه آن در ماه ژانویه باشیم.

دریافت زودتر قطعات گوشی های هوشمند لزوماً به این معنی نیست که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۹ را در ماه ژانویه به بازار عرضه بکند. ممکن است که این شرکت قصد داشته باشد با توجه به شایعاتی مبنی بر توسعه تکنولوژی اس ال پی (SLP) که به این گوشی ها اجازه می دهد فضای بیشتری برای باتری خود داشته باشند، چند ماهی زودتر کار خود بر روی این گوشی را آغاز بکند. اما دلیل اصلی این خبرگزاری برای این امر این است که به نظر ان ها سامسونگ قصد دارد تا با عرضه زودتر از موعد گلکسی اس ۹ به فروش گوشی آیفون ۸ ضربه بزند و این مسئله به نظر منطقی می رسد. انتظار می رود که گوشی آیفون ۸ یک صفحه نمایش بدون حاشیه مثل گوشی گلکسی اس ۸ داشته باشد(البته بدون خمیدگی در دو طرف) و به همین دلیل تمایل مشتریان برای خرید این گوشی باعث کاهش فروش گلکسی نوت ۸ های سامسونگ بشود. این شرکت سابقه عرضه زود تر از موعد پرچم داران خود را با گوشی گلکسی نوت ۵ و عرضه یک ماه زود تر از موعد آن دارد و حالا باید منتظر بمانیم وببینیم که آیا گلکسی اس ۹ نیز سرنوشتی مشابه خواهد داشت و یا خیر.

البته این شایعات مبنای قوی ای ندارد و هنوز نمی توان چیزی را با اطمینان اطلاع داد. چیز زیادی در حال حاضر از این گوشی نمی توانیم، در یک شایعه گفته شد که ممکن است این گوشی طراحی ای ماژولار داشته باشد و گزارش های متعددی نیز گفته اند که این گوشی مثل نسل قبلی خود از صفحه نمایش اینفینیتی دیسپلی(Infinity Display) بهره خواهد برد و پردازنده داخلی آن نیز ساخت شرکت کوالکام و از سری اسنپ دراگون ۸۴۵ است. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.