نگاهی به تلوزیون زیبای Frame TV محصول شرکت سامسونگ - تکفارس 
نگاهی به تلوزیون زیبای Frame TV محصول شرکت سامسونگ - تکفارس 

نگاهی به تلوزیون زیبای Frame TV محصول شرکت سامسونگ

دانیال دهقانی
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - 15:22
نگاهی به تلوزیون زیبای Frame TV محصول شرکت سامسونگ - تکفارس 

در این بازار که پر از تلوزیون های مختلف است، داشتن یک تلوزیون بسیار زیبا یکی از مواردی است که خریداران زیادی به آن توجه دارند. در ادامه با تک فارس همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به محصول جدید سامسونگ در زمینه تلوزیون که بسیار زیباست.

وقتی سامسونگ اوایل امسال تلوزیون فریم تی وی (Frame TV) را معرفی کرد، نظرات بسیار خوبی در مورد آن شکل گرفت. بسیاری ظاهر ساده اما بسیار زیبا و شکیل آن را مورد تحسین قرار دادند. این تلوزیون به مانند یک تابلوی نقاشی می ماند و هرجایی از خانه می توان آن را نصب کرد و با توجه به ظاهر زیبای آن، هم یک وسیله تزئینی است و هم یک تلوزیون برای تماشا کردن. این تلوزیون در ماه ژوئن در قالب دو مدل ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی به بازار عرضه شد ولی در IFA 2017 بود که مدل ۴۳ اینچی این تلوزیون زیبا هم معرفی شد. این مدل برای کسانی مناسب است که با توجه به اندازه خانه یا بنا به هر دلیل دیگری، دوست دارند یک تلوزیون زیبا اما جمع و جور تهیه کنند.

به مانند اکثر تلوزیون های سال ۲۰۱۷ این تلوزیون هم کیفیت ۴k داشته و هوشمند نیز هست و انواع اپلیکیشن ها را اجرا می کند. از طرف دیگر این تلوزیون به کلکسیون سامسونگ (Samsung Collection) نیز دسترسی دارد. این کلکسیون دارای بیش از ۱۰۰۰ تابلوی نقاشی بسیار زیبا است که وقتی شما از تلوزیون استفاده نکنید، می توانید با اجرا کردن آن تلوزیون خود را دقیقاً شبیه به یک تابلوی نقاشی کنید! حتی در ادامه قرار است آثاری جدید از موزه پرادوی اسپانیا (Prado) به این مجموعه اضافه شود. به هر حال این اولین تلاش سامسونگ در زمینه خلق تلوزیون هایی با طراحی جدید نبوده و قبلاً هم این شرکت با سریف تی وی (Serif TV) گام هایی در این زمینه برداشته بود و با توجه به عرضه فریم تی وی، قطعاً در آینده هم شاهد تلاش سامسونگ در این زمینه خواهیم بود.

متاسفانه هنوز قیمت مدل ۴۳ اینچی این تلوزیون فاش نشده ولی مدل ۵۵ اینچی آن ۲ هزار دلار و مدل ۶۵ اینچی آن ۲۸۰۰ دلار قیمت داشته اند. تاریخ عرضه مدل ۴۳ اینچی هم هنوز مشخص نشده است.

نظر شما در رابطه با این تلوزیون زیبا چیست؟ نظرات خود را با تک فارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید