ماشین لباسشویی جدید سامسونگ از هوش مصنوعی بهره خواهد برد - تکفارس 
ماشین لباسشویی جدید سامسونگ از هوش مصنوعی بهره خواهد برد - تکفارس 

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ از هوش مصنوعی بهره خواهد برد

دانیال دهقانی
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - 16:58
ماشین لباسشویی جدید سامسونگ از هوش مصنوعی بهره خواهد برد - تکفارس 

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ از هوش مصنوعی بهره خواهد برد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

به هر حال تمام نمایشگاه های تکنولوژی اعم از آی اف ای ۲۰۱۷ (IFA 2017) تماماً مختص گوشی های هوشمند، ساعت های مچی هوشمند و گجت هایی نظیر این ها نیستند و شرکت های نختلف آخرین ابداعات و نوآوری های خود را به آن می آورند. به طور مثال، برخی شرکت ها آخرین دستاوردهای خود را در زمینه لوازم خانگی در معرض نمایش قرار می دهند. سامسونگ در این زمینه امسال فعال ظاهر شد و با ماشین لباسشویی دبلیو دبلیو ۸۸۰۰ ام (WW8800M) در زمینه لوازم خانگی هم حضور پررنگی در آی اف ای داشت. این ماشین لباسشویی از یک تکنولوژی جدید به نام کوئیک درایو (QuickDrive) بهره می برد که باعث می شود تمام لباس هایی که در این ماشین لباسشویی قرار داده اید، به جای ۷۰ دقیقه در عرض ۳۹ دقیقه به طور کامل شست و شو شوند. کمپانی سامسونگ اعلام کرده که این سیستم بدون توجه به مصرف انرژی، نوع پارچه و کیفیت شست و شو این سرعت زیاد را به مشتری تحویل می دهد. طبق اعلام این شرکت، از هوش مصنوعی در ساخت این ماشین لباسشویی استفاده شده است.

سامسونگ به شدت روی استفاده از هوش مصنوعی در طراحی این ماشین لباسشویی مانور داده و به همین خاطر از اپلیکیشن همراه این ماشین لباسشویی نیز پرده برداری کرده که Q-rator نام دارد. در این اپلیکیشن حالات مختلفی چون Laundry Planner و Laundry Recipe و HomeCard Wizard وجود دارند. دو قابلیت اول به منظور تنظیم درجه حرارت و تعداد دورهایی که ماشین لباسشویی لباس ها را در خود می چرخاند تعبیه شده است. همچنین در اپلیکیشن می توانید مشخص کنید که کدام نوع لباس را قصد دارید بشویید تا خود آن برای شما حالات متناسب را مشخص کند. قابلیت HomeCare Wizard اما بیشتر به مانند یک پشتیبان می ماند که عملکرد WW8800M را زیر نظر می گیرد و اگر مشکل خاصی وجود داشت، شما را باخبر می کند.

در نهایت، باید گفت که این ماشین لباسشویی و هوش مصنوعی آن نه فقط برای سریع تر کردن زمان شست و شو، بلکه برای مراقبت بیشتر از لباس ها در هنگام شست و شو نیز مناسب خواهند بود و تنها با چند بار لمس کردن گوشی خود و اجرای اپلیکیشن مربوط به این ماشین لباسشویی، می توانید حسابی خیالتان را بابت کیفیت و کمیت شست و شوی لباس های خود در ماشین لباسشویی راحت کنید. متاسفانه هنوز خبری از قیمت این ماشین لباسشویی یا زمان عرضه آن منتشر نشده است.

نظر شما در رابطه با این ماشین لباسشویی هوشمند چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.