نام نسل بعدی آیفون‌ها iPhone X خواهد بود - تکفارس 
نام نسل بعدی آیفون‌ها iPhone X خواهد بود - تکفارس 

نام نسل بعدی آیفون‌ها iPhone X خواهد بود

امید بصیری
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - 21:16
نام نسل بعدی آیفون‌ها iPhone X خواهد بود - تکفارس 

به نظر می رسد که نام گوشی های بعدی اپل با چیزی که فکر می کردیم تفاوت خواهد داشت. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

روز گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آیفون مخصوص دهمین سالگرد انتشار اولین نمونه آیفون ها با نام اپل آیفون ادیشن (iPhone Edition) شناخته خواهد شد. اما در چند روز گذشته خبر دیگری منتشر شده است که نشان می دهد که احتمال این مسئله وجود دارد که این آیفون جدید با نام آیفون اکس (iPhone X) نیز شناخته شود. این مسئله دو وجه مختلف دارد. اینکه وجود حرف اکس به معنی این است که این محصول یک نمونه اشرافی بوده و سطح بالاتری از نسخه های معمولی دارد، درست مثل کاری که نوکیا با گوشی دروید اکس (Droid X) در سال ۲۰۱۰ کرد. از طرفی حرف اکس در زبان یونانی به معنی عدد ده است و این می تواند اشاره ای به این باشد که این گوشی دهمین سالگرد عرضه خود را تجربه می کند.

حالا به نظر می رسد که مسئله نامیده شدن گوشی مخصوص دهمین سالگرد به نام اپل آیفون اکس رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت. این مسئله را یک وب سایت هلندی به نام آی کالچر (iCulture) اعلام کرده است. این خبر با شایعاتی که از سوی منابع چینی منتشر می شود همخوانی ندارد. گوشی های آیفونی که قرار بود آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نیز نامید شوند حالا نام های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس خواهند داشت.

این منبع هلندی سابقه خوبی در حدس زدن محصولات مرتبط با اپل دارد و در ماه می گذشته حدس زده بود که اپل آیپد پرو ۱.۵ اینچی را معرفی خواهد کرد. این تبلت ماه بعد در نمایشگاه جهانی اپل در دبلیو دبلیو دی سی معرفی شد. به نظر می رسد که برای دانستن نام آیفون های بعدی زیاد نباید منتظر بمانیم چرا که اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر قصد معرفی آن ها را دارد که حدود ۱۰ روز دیگر می شود. به نظر می رسد که اپل از انتخاب نام های اس دار گذر کرده است و شاید تغییراتی که در این گوشی ها انجام شده است بسیار بیشتر از این بوده است که صرفاً یک نام اس به آن ها عرضه شود. انتظار می رود که گوشی های جدید اپل در تاریخ ۲۲ سپتامبر به بازار عرضه شوند. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.