سامسونگ رسماً Galaxy J7+ را معرفی کرد - تکفارس 
سامسونگ رسماً Galaxy J7+ را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ رسماً Galaxy J7+ را معرفی کرد

دانیال دهقانی
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - 16:43
سامسونگ رسماً Galaxy J7+ را معرفی کرد - تکفارس 

سامسونگ رسماً Galaxy J7+ را معرفی کرد! با ادامه این خبر همراه تک فارس باشید.

سامسونگ به طور رسمی دومین گوشی خود که دوربین پشتی دوتایی دارد را معرفی کرده است. گلکسی جی ۷ پلاس در واقع از چندروز پس از معرفی رسمی گلکسی نوت ۸ (که در تاریخ ۱۵ سپتامبر یا همان ۲۳ شهریور عرضه خواهد شد) لو رفته بود ولی هنوز سامسونگ آن را به صورت رسمی تائید یا تکذیب نکرده بود. بالاخره روز گذشته این گوشی در وبسایت بخش تایلند شرکت سامسونگ دیده شد و هم مشخصات آن منتشر شد و هم جزئیاتی از قیمت آن به گوش عموم رسید. این گوشی ارزان قیمت نخواهد بود و برای خرید آن باید حدود ۳۹۰ دلار هزینه کنید، خبری که شاید برای عده ای خوشایند نباشد.

البته کسانی که این گوشی را از تاریخ ۱ تا ۱۷ سپتامبر پیش خرید کنند، هدفون بلوتوثی Samsung U Flex را به طور رایگان به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد. از لحاظ مشخصات هم این گوشی یک میان رده ای تمام عیار است و بدنه ای آلومینیومی دارد. این گوشی یک پردازنده ۸ هسته ای با قدرت ۲٫۴ گیگاهرتز خواهد داشت و در کنار آن ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم نیز تعبیه شده است. دوربین دوگانه پشتی این گوشی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی این گوشی هم ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی یک صفحه نمایش آمولد با رزولوشن فول اچ دی خواهد داشت که ۵٫۵ اینچی است. باتری این گوشی ۳ هزار میلی آمپری خواهد بود. اندروید ۷ نوقا به صورت پیش فرض روی این گوشی نصب شده و اپلیکیشن بیکسبی هوم (Bixby Home) هم روی آن نصب شده است. از طرف دیگر، این گوشی یک اسکنر اثرانگشت نیز خواهد داشت.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ تمایلی به خرید آن دارید؟ نظرات خود را با تک فارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید