ابر کارت گرافیک ۶GB جدید شرکت ایسوس - تکفارس 
ابر کارت گرافیک ۶GB جدید شرکت ایسوس - تکفارس 

ابر کارت گرافیک ۶GB جدید شرکت ایسوس

Lightning
۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - 17:54
ابر کارت گرافیک ۶GB جدید شرکت ایسوس - تکفارس 

ابر کارت گرافیک ۶GB جدید شرکت ایسوس

شرکت ایسوس ابر کارت گرافیک جدید خود با نام تایتان را بزودی روانه بازار خواهد کرد . این کارت گرافیک هم برای بازی ساخته شده است و هم برای رندرینگ . این کارت بسیار قوی و اابته گران نیز است ، به همین دلیل شرکت انویدیا لقب ابر کامپیوتر را به این کارت گرافیک حرفه ای داده است .

ابر کارت گرافیک 6GB جدید شرکت ایسوس

این کارت گرافیک جدید شرکت ایسوس نسبت به کارت گرافیک GTX600 از ترانزیستور بیشتری معادل ۷۱۰۰ میلیون ترانزیستور بهرمند خواهد شد . این کارت گرافیک یکی از قوی ترین کارت گرافیک های موجود در بازار شناخته می شود که در نوع خود منحصر به فرد نیز می باشد .

نکته قابل توجه این است شرکت ایسوس قصد رونمایی از این کارت گرافیک را در ایران دارد تا کاربران ایرانی نیز از وجود این ابرگرافیک نهایت لذت را در اجرای هرچه بهتر بازی های کامپیوتری و … ببرند . طبق گزارش های منتشر شده این شرکت از علاقمندان به محصولات کامپیوتری دعوت کرده است تا با حضور در غرفه محصولات ایسوس واقع در بازار رضا از نزدیک با این ابرگرافیک آشنا شوند ، از این رو ایرانی ها نیز از وجود این کارت گرافیک در ایران نیز بهره خواهند برد . هنوز مشخصات بیشتری از این کارت گرافیک انتشار نیافته ، در صورت انتشار مشخصات از سوی شرکت ایسوس حتما شما را مطلع خواهیم کرد .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • JAVADAIRZ گفت:

    عععععععععععععععععععااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟ :inlove: