نقد و بررسی Nokia 6 - تکفارس 
نقد و بررسی Nokia 6 - تکفارس 

نقد و بررسی Nokia 6

امید بصیری
۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - 00:39
نقد و بررسی Nokia 6 - تکفارس 

حدس بزنید که چه شرکتی به بازار برگشته است! بله نوکیا! نوکیا پس از مدت ها دوباره به بازار گوشی های هوشمند برگشته است. البته قضیه به همین سادگی ها هم نیست. چرا که مسئولیت تولید گوشی های این شرکت را اچ ام دی گلوبال به عهده گرفته است. پس از یک دوران بی ثمر به عنوان بخشی از شرکت مایکروسافت، مدیران سابق این شرکت تصمیم گرفتند تا دوباره آن را به حالت سابق برگردانند البته با قراردادی که اجازه می داد گوشی های اندرویدی تحت نام این شرکت ساخته شوند و حال امروز قصد داریم تا به یکی از میوه های این درخت یعنی نوکیا ۶ نگاهی بیاندازیم.

و این میوه بسیار هم رسیده است! این گوشی که رده بالاترین گوشی اندرویدی ای است که نوکیا تا کنون تولید کرده است همچنان یک گوشی میان رده محسوب می شود. جدا از ظاهر زیبای این گوشی، نوکیا قول تجربه خالصی از سیستم عامل اندروید را می دهد. این گوشی که با قیمتی بین ۱۸۰ تا ۲۳۰ دلار در جاهای مختلف در دسترس است، به نسبت مشخصات بسیار خوبی دارد. بیاید با هم نگاهی به این گوشی بیاندازیم.

طراحی

نقد و بررسی Nokia 6 - تکفارس 

خب در این بخش با شگفتی بزرگی رو به رو نیستیم؛ نوکیا ۶ طراحی خوبی دارد. با توجه به اینکه این گوشی از سری میان رده محسوب می شود خبری از طراحی بدون لبه برای آن نیست اما طراحی آن از بسیاری از گوشی های همرده بهتر است. نوکیا ۶ از یک بدنه آلومینیومی که با شیشه محافظ گوریلا گلس پوشیده شده است بهره می برد. در حقیقت هنوز هم می توان طراحی گوشی های ویندوز فونی قبلی نوکیا را بر روی این گوشی دید اما به هر حال ترکیب آن ها با المان های طراحی مدرن گوشی ها باعث این ترکیب در نوکیا ۶ شده است. این گوشی در رنگ مشکی ظاهر بسیار زیبایی دارد و شما را به یاد گوشی های آیفون و یا محصولات بلک بری می اندازد.

بخش جلویی بسیار خلوت می نماید، تمامی سنسور ها تا حد امکان مخفی شده اند. هدفون، دوربین مخصوص عکس برداری سلفی، حسگر اثر انگشت و دکمه های مسیریابی تنها ناهمواری های بخش جلویی گوشی هستند. و البته ، در گوشه بالایی و سمت راست گوشی نشان کلاسیک نوکیا را می توانید ببینید. اگر گوشی را به پشت برگردانید می توانید فلش و دوربین پشتی گوشی را ببینید. در سمت راستی گوشی دکمه های خاموش روشن کردن گوشی و بالا تر از آن دکمه های کم و زیاد کردن صدا را می توانید ببینید. می توان گفت که محل قرارگیری این دکمه ها مناسب است و دسترسی به آن ها وقتی که گوشی را با یک دست نیز نگه داشته باشید آسان است. نوکیا ۶ در رنگ های مختلفی عرضه می شود که از جمله آن ها می توان به آرت بلک، مات بلک، تمپرد بلو و مسی اشاره کرد و همه آن ها نیز ظاهر بسیار زیبایی دارند.

نوکیا قول داده است که ۶ مقاومتی داشته باشد که هیچ وقت خراب نشود، البته می دانیم که این مسئله فقط اغراق است و این گوشی حتی نزدیک به آن نیز نخواهد شد اما حداقل می توانیم ادعا کنیم که این گوشی حداقل های حفاظتی را خواهد داشت. اما به راحتی می توان این ادعا را رد کرد چرا که داشتن همچین داعیه ای آن هم در حالتی که گوشی شما حتی در برابر آب مقاوم نیست کمی احمقانه است. قطعا امیدواریم که همچین کاستی ای در پرچم دار احتمالی آن ها وجود نداشته باشد. حتی نسل بعدی گوشی نوکیا ۶ نیز امیدواریم همچین نقصی نداشته باشد.

صفحه نمایش

نقد و بررسی Nokia 6 - تکفارس 

نوکیا ۶ صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با پنل آی پی اس دارد که رزولوشن فول اچ دی را به دست می دهد. این ابعاد صفحه نمایش با این رزولوشن باعث به دست آمدن تراکم پیکسلی ۴۰۳ می شود که می توان گفت تصاویر و رنگ ها در آن به خوبی نمایش داده می شوند. تماشای ویدئوهای فول اچ دی (Full HD) بر روی این گوشی بسیار لذت بخش است و تجربه بسیار خوبی محسوب می شود علی الخصوص با اسپیکرهای دوتایی ای که کیفیت صدای دالبی آتومی را ارائه می کنند. رنگ ها دقت بالایی دارند که البته رنگ های سرد کیفیت بهتری از رنگ های گرم دارند.

Maximum brightness (nits)Higher is betterMinimum brightness (nits)Lower is betterContrast Higher is betterColor temperature (Kelvins)Gamma Delta E rgbcmy Lower is betterDelta E grayscale Lower is better
Nokia 6۵۳۹
(Excellent)
۲
(Excellent)
۱:۱۵۱۱
(Excellent)
۷۶۸۵
(Average)
۲٫۱۴٫۷۷
(Average)
۵٫۸۷
(Average)
Nokia 5۵۹۸
(Excellent)
۲
(Excellent)
۱:۱۱۳۷
(Good)
۷۴۳۵
(Good)
۲٫۲۶۲٫۳
(Good)
۶٫۴۲
(Average)
Nokia 3۴۸۵
(Good)
۲۰
(Poor)
۱:۲۱۷۵
(Excellent)
۸۹۶۱
(Poor)
۲٫۰۹۷٫۳۱
(Average)
۸٫۵
(Poor)
Motorola Moto G5 Plus۵۸۱
(Excellent)
۶
(Good)
۱:۱۲۷۴
(Excellent)
۷۹۸۹
(Average)
۲٫۲۱۶٫۰۷
(Average)
۶٫۷۹
(Average)

رابط کاربری

 

قولی که نوکیا برای ساده نگه داشتن این رابط کاربری به مشتریان داده بود تا حدودی انجام شده است. تا جایی که بحث بر سر سیستم عامل اندروید باشد می دانیم که در پایه های آن تغییر زیادی نمیشود داد، البته شرکت آمازون در این مورد کمی استثناست. در اینجا هم می توانیم ببینیم که تنها نرم افزار غیر مربوط و پیش فرض سیستم عامل اندروید بر روی گوشی نوکیا ۶، نرم افزاری با نام ساپورت است. البته به نظر می رسد که این برنامه بسیار کاربردی باشد. اگرچه همچون بخش تنظیمات در منو گوشی های پیکسل گوگل، این نرم افزار نیز برای دسترسی سریع تر به بخش پشتیبانی این گوشی طراحی شده است. در کل باید گفت که نوکیا قول داده بود که نسخه اندروید این گوشی با تغییرات زیادی مواجه نشود و به روز رسانی های متعدد نیز برای آن عرضه شود. در حالی که قول اول را به خوبی وفا کرده است باید منتظر بمانیم و ببینیم که در مورد دومی چگونه عمل خواهد کرد.

پردازنده و حافظه رم

نقد و بررسی Nokia 6 - تکفارس 

خب، این پردازنده بر روی نسخه بدون دستکاری سیستم عامل اندروید چه عملکرد خواهد داشت؟ می شود گفت که انتظار ما بیش از این بود. علی رغم اینکه این گوشی هیچ وقت لگ های شدید و متوقف شدن را تجربه نمی کند اما در کل به هنگام گردش در محیط سیستم عامل همیشه حس کند بودن به شما دست خواهد داد. پردازنده این گوشی از سری ۴۳۰ شرکت کوالکام و سری اسنپ دراگون آن است و در فرکانس کاری ۱٫۴ گیگاهرتز کار می کند. ۳ گیگابایت نیز حافظم رم برای آن در نظر گرفته است.

جابجایی بین نرم افزارهای مختلف سریع است اگرچه هنگامی که حالت چند صفحه ای را برای نرم افزار های پر حجم اجرا بکنید با کمی لگ مواجه خواهید شد. در کل نرم افزار ها با سرعت بالایی باز خواهند شد اما همیشه به یکی دو ثانیه تاخیر نیاز دارند. فکر نمی کنیم که کاربران در استفاده های روزمره خود از این گوشی به مشکلی بربخورند اما بهتر بود که نوکیا از پردازنده ای مثل اسنپ دراگون ۶۲۵ استفاده می کرد تا هر گونه کم و کاستی ای را پیش بینی کرده باشد. تجربه گیمینگ بر روی این بازی نیز می توانست با استفاده از یک پردازنده بهتر لذت بخش تر باشد. سرعت لود شدن بازی ها نسبتاً پایین است و مثل اکثر گوشی های میان رده شاهد افت فریم خواهید بود.

حسگر اثر انگشت این گوشی حالت فیزیکی دارد. این سنسور عملکرد سریعی دارد و دقت آن نیز بالاست، به همین دلیل می توانید به آن اعتماد بکنید. اما می توان گفت که در برابر بهترین سنسور های بازار این حسگر در رده پایین تری قرار خواهد گرفت. به نظر ما اگر حسگر کمی بزرگ تر بود کار کردن با آن بسیار راحت تر می شد. خطاهایی که بعضاً پیش می آمد، بیشتر از این که نرم افزاری یا سخت افزاری باشد به نظر می رسید که مربوط به کمبود حافظه برای این حسگر باشد. البته یکی از مشکلات مربوط به بخش نرم افزار می شود و آن هم این است که باید یک بار بر روی این حسگر ضربه بزنید تا گوشی از حالت خواب در بیاید و سپس انگشت خود را بر روی آن قرار دهید تا سنسور شروع به خواندن اثر انگشت شما بکند و سپس قفل گوشی باز شود.

دوربین

بر خلاف کنترل بسیار بد دوربین بر روی گوشی های ویندوز فونی، نسخه نوکیای رابط کاربری دوربین این گوشی ها بسیار بهتر شده است و عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد. علی رغم این که ما گوشی های نوکیا را با رابط های کاربری و امکانات فوق العاده بالای رابط های کاربری شان می شناختیم، مثل مدل گوشی نوکیا لومیا ۱۰۲۰، اما در این گوشی خبری از قابلیت هایی مثل کنترل میزان روشنایی صفحه یا میزان ایزو آن وجود ندارد. خوشبختانه دوربین این گوشی با عملکرد خوبی که از خود نشان می دهد نیاز به این ویژگی ها را کمتر از همیشه می کند. تنها گزینه های موجود برای دوربین این گوشی محدود به تایمر، فلاش و قابلیت اچ دی آر می شوند. به جز اینها می توانید انتخاب کنید که دوربین مخصوص عکس برداری سلفی فعال شود یا اینکه دوربین شروع به ضبط فیلم بکند.

تصاویر داخل منزل اگر در شرایط نوری مناسب باشند، باعث می شوند تا تعدادی از بهترین تصاویر ممکن در این رنج قیمتی را شاهد باشید که جزئیات فوق العاده بالا و رنگ های بسیار دقیق را نشان می دهند. به نظر می رسد که سنسور این گوشی به حرکت کمی حساس باشد که همین باعث می شود در تصاویری که انتظار می رود یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهتر عمل کند شاهد کمی تاری باشیم. در غیر این صورت اما ما راضی هستیم، با پرینت کردن تصاویر گرفته شده با این گوشی بی شک حس رضایت به شما دست خواهد داد.

نقد و بررسی Nokia 6 - تکفارس 

ثبت تصاویر بیرون از منزل نیز عملکرد مشابهی دارد و در کل خوب است اما رنج دینامیک این گوشی پایین است. تصاویر سفید هم چنان غنی و دقیق هستند، نقاط سفید مثل آسمان یا اجسامی که می درشخند دچار اور اسپوژر شده و کاملاً محو می شوند. این سنسور هم چنان عملکرد خوبی در ثبت جزئیات دارد اما رنج دینامیک پایین آن باعث بروز مشکلاتی می شود. امیدوارم که نوکیا با به روز رسانی هایی که عرضه می کند این گونه مشکلات را حل بکند اما خب نمی توان امید زیادی داشت. به نظر می رسد که منظور نوکیا از به روز رسانی های متعدد بیشتر مربوط به بخش امنیتی گوشی می شوند.

در حالی که حالت اتوماتیک اچ دی آر برای این محصول وجود دارد اما خب بسیار غیر فعال به نظر می رسید و اکثر مواقع خودمان مجبور می شدیم که این حالت را به صورت دستی فعال کنیم. به خاطر حساسیت سنسور به اور اکسپوژر در فضاهای خارجی، ما مجبور شدیم که حالت اچ دی آر را همیشه فعال بگذاریم چرا که در هر صورت کیفیت بهتری ارائه می کرد. تنها مشکل شاید مدت زمان بیشتری باشد که باید برای ثبت یک عکس اچ دی آر صبر بکنید که در این حالت ۳ ثانیه بیشتر است. خوشبختانه بر خلاف دیگر سنسور ها مجبور نیستید در تمام این ۳ ثانیه ثابت بمانید! متاسفانه حتی با فعال بودن حالت اچ دی آر نیز هنوز در فضاهای خارجی و علی الخصوص با روشنایی بالا شاهد کیفیت پایین عکس ها بودیم.

سنسور این گوشی به هنگام عکس برداری در محیط کم نور، بر خلاف انتظار ما عملکرد بسیار خوبی داشت و میزان زیادی نور را جذب کرد اگرچه در بسیاری از موارد فلاش گوشی نیز در این پروسه دخالت می کرد.

Camera speed

Taking a pic (sec)Lower is betterTaking an HDR pic (sec)Lower is betterCamSpeed score Higher is betterCamSpeed score with flash Higher is better
Nokia 6۲٫۳۱۵٫۱۳۶۵۱۶۳۹
Nokia 5۲٫۳۴٫۶۵۹۴۵۷۵
Nokia 3۱٫۶۳٫۷۷۱۳۶۱۳
Motorola Moto G5 Plus۱٫۸۲٫۶۱۱۱۸۶۶۹

ضبط ویدئو

مثل تصاویر، ضبط ویدئو نیز در کیفیت ۱۰۸۰ پی و در بخش کیفیت رنگ ها بسیار خوب عمل می کند حتی وقتی که در تصاویر زوم بکنید. البته خبری از اچ دی آر در این بخش نیست بنابراین ممکن است که مشاهده کنید سنسور در هنگام فیلم برداری از آسمان دچار اور اکسپوژر می شود. ثابت سازی اپتیکال تصاویر نیز موجود نیست بنابراین در صورت لرزش دست ها باید منتظر ثبت تصاویر بسیار بدی باشید اگر چه در کل کیفیت بالای تصاویر باعث می شود که صدمات ناشی از این موارد کمتر جلوه بکند. قابلیت اتوفوکوس عملکرد بسیار خوبی دارد اگر چه بعضاً متوجه سردرگمی آن می شوید. این نیز یکی دیگر از مسائلی است که امیدوارم در به روز رسانی های بعدی ای که برای این گوشی عرضه می شود نوکیا آن را برطرف بکند. اگر بخواهید از قابلیت اسلوموشن این گوشی استفاده بکنید باید دقت ویدئو را به ۷۲۰ کاهش دهید.

کیفیت تماس

نقد و بررسی Nokia 6 - تکفارس 

هیچ چیز خاصی در این بخش برای گفتن وجود ندارد. خوشبختانه کیفیت صوتی گوشی بسیار بالاست و صدای شما نیز با کیفیت بالایی برای طرف مقابل پخش خواهد شد. در حالی که به نظر می رسید اسپیکر های دالبی اتم بسیار مناسب باشند اما انتظار بیشتری حداقل در بخش حجم صدا از آن ها داشتیم.

طول عمر باتری

نوکیا در اینجا نیز ما را شگفت زده نمی کند، در حقیقت امیدواریم که بهبودهایی نیز حاصل شود. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی موجود بر روی این گوشی در اکثر موارد شما را در طول یک روز همراهی خواهد کرد اما در مورد استفاده های بیشتر کمی نگرانیم. این باتری کمتر از ۳ ساعت نیز طول می کشد تا مجدداً شارژ شود.

جمع بندی

قوی ترین گوشی اندرویدی نوکیا عملکرد مناسبی دارد اما نباید فراموش کنیم که این گوشی هم چنان یک محصول میان رده است. بدنه آلومینیومی، صفحه نمایش قوی و دوربین قابل ۱۶ مگاپیکسلی باعث می شوند که کاستی های گوشی کمتر دیده شوند.

حال اگر بخواهیم به گزینه های مشابه فکر کنیم، چه پیشنهاد هایی وجود دارند؟ خب نمی توانیم از گوشی بسیار زیبایی آیفون اس ای گذر کنیم که به راحتی گوشی نوکیا ۶ را در قدرت پردازشی پشت سر می گذارد اما در برخی دیگر از بخش ها رقابت تقریباً برابر است. گوشی موتو جی ۵ نیز در دسترس است که در بسیاری از بخش ها به نوکیا ۶ نزدیک است اما به نظر می رسد که برتری در این بخش با گوشی نوکیا ۶ و دوربین قوی تر آن است. اگر اهل سفر و گردش نیز هستید گوشی آنر ۶ اکس نیز گزینه مناسبی است علی الخصوص با دوربین دوگانه و پردازنده سریع ترش.

در نهایت بین این گوشی ها انتخابی که کاملاً از بقیه برتر باشد وجود ندارد و هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. اگر از استفاده کنندگان گوشی آیفون اس ای هستید هیچ دلیلی ندارد که به یک گوشی میان رده اندرویدی مهاجرت کنید اما اگر از طرفداران اندروید هستید پس خوشحال باشید! نوکیا به بازی برگشته است! بیایید امیدوار باشیم که پرچم دار احتمالی این شرکت ضعف های احتمالی این گوشی را نداشته باشد. از آنجایی که بزرگ ترین مشکل گوشی نوکیا یعنی پردازنده آن قطعا در پرچم دار این شرکت جبران خواهد شد می توان انتظار داشت که با محصول رده بالایی رو به رو باشیم.

نقاط قوت

صفحه نمایش بسیار خوب، با رنگ های بسیار عالی و غنای تصاویر بالا

عملکرد بسیار خوب دوربین گوشی که فراتر از انتظار است علی الخصوص در فضاهای کم نور

حس بسیار خوب کار کردن با گوشی

اسپیکر های دوتایی با صدای دالبی و تجربه صوتی بسیار خوب

جا به جایی بین نرم افزار ها بسیار سریع است

حسگر اثر انگشت سریع و دقیق

نقاط ضعف

دوربین گوشی در حرکت عملکرد خوبی ندارد

در حالت عادی ثبت تصاویر مشکل زیادی با رنج پایین دینامیک تصویر پیدا می کنید

سرعت لود شدن ممکن است بسیار کند بشود که از پردازنده نسبتاً ضعیف گوشی ناشی می شود

برای باز کردن قفل گوشی باید دو بار به حسگر ضربه بزنید، یک بار برای بیدار کردن آن و دفعه دیگر برای خواندن اثر انگشت شما

در زیر می توانید مشخصات کامل این گوشی را ببینید

مشخصات کلی

  • تعداد سیم کارت دو سیم کارت
  • قطع سیم کارت سایز نانو (۸٫۸ × ۱۲٫۳ میلی‌متر)
  • ابعاد ۸٫۴ × ۷۵٫۸ × ۱۵۴ میلی‌متر
  • ساختار بدنه فلز مجهز به حس‌گر اثر انگشت (Fingerprint Sensor)

پردازنده

  • تراشه Snapdragon 430 MSM8937 Chipset
  • پردازنده‌ی مرکزی Octa-Core Cortex -A53 CPU
  • نوع پردازنده ۶۴ بیت
  • فرکانس پردازنده‌ی مرکزی ۱٫۴ و ۱٫۱ گیگاهرتز
  • پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 505 GPU

حافظه

  • حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
  • مقدار RAM 4 گیگابایت
  • پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSD
  • حداکثر ظرفیت کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایت

صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
  • صفحه نمایش لمسی
  • نوع LCD
  • فناوری IPS
  • بازه‌ی سایز صفحه نمایش ۵٫۵ تا ۶٫۰ اینچ
  • اندازه ۵٫۵اینچ
  • رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ | FullHD
  • تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل بر هر اینچ
  • تعداد رنگ ۱۶ میلیون رنگ
  • محافظت Corning Gorilla Glass 3
  • سایر قابلیت‌ها قابلیت دریافت چند لمس همزمان

ارتباطات

  • شبکه های ارتباطی ۲G¡ ۳G¡ ۴G
  • شبکه ۲G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • شبکه ۳G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
  • شبکه ۴G LTE band 1|2100, 3|1800, 7|2600, 8|900, 20|800 LTE از نوع Cat4 با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه
  • فن‌آوری‌های ارتباطی GPRS¡ EDGE¡ Wi-Fi¡ بلوتوث¡ OTG
  • Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n Wi-Fi Hotspot, Wi-Fi Direct
  • بلوتوث نسخه‌ ۴٫۱
  • فن‌آوری مکان‌یابی A-GPS¡ GLONASS
  • درگاه ارتباطی microUSB v2.0

دوربین

  • دوربین
  • رزولوشن عکس ۱۶٫۰ مگاپیکسل
  • فوکوس اتوماتیک
  • فلش Dual LED
  • فیلمبرداری رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
  • سایر قابلیت‌های دوربین دارای دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging) قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR
  • دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن ۸ مگاپیکسل دارای دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز ۱٫۱۲ میکرومتر (۱٫۱۲µm Pixel Size) فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)

صدا

  • بلندگو
  • نوع خروجی صدا

امکانات نرم افزاری

  • سیستم عامل Android
  • نسخه سیستم عامل Nougat 7.0
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • منوی فارسی
  • قابلیت‌های نرم‌افزاری MMS¡ ایمیل¡ مرورگر HTML5¡ قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس¡ قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF¡ برنامه ویرایش عکس¡ سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube¡ قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی
  • دفترچه تلفن با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
  • موسیقی MP3¡ WMA¡ WAV
  • ویدیو MP4¡ XviD¡ H.264
  • ضبط صدا

سایر مشخصات

  • حس‌گرها قطب‌نما (Compass)¡ شتاب‌سنج (Accelerometer)¡ مجاورت (Proximity)¡ روشنایی (Light)¡ ژیروسکوپ (Gyro)¡ اثرانگشت روی قاب جلویی (FingerPrint|Front-Mounted)
  • باتری قابل تعویض
  • مشخصات باتری باتری از نوع لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • میزان شارژ آماده به کار ۷۶۸ ساعت
  • میزان شارژ مکالمه ۱۸ ساعت
  • اقلام همراه گوشی دفترچه‌ راهنما¡ شارژر

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید