مایکروسافت برای معرفی Surface جدید آماده می شود - تکفارس 
مایکروسافت برای معرفی Surface جدید آماده می شود - تکفارس 

مایکروسافت برای معرفی Surface جدید آماده می شود

علی فلاح
۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - 15:00
مایکروسافت برای معرفی Surface جدید آماده می شود - تکفارس 

لپ تاپ های لمسی Surface شرکت مایکروسافت بنابر گزارشات، در ماه اکتبر امسال، شاهد اضافه شدن عضوی جدید خواهند بود و این بار خبری از گوشی های هوشمند مایکروسافت نیست ! برای جزییات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

به گزارش خبر گذاری Verge، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که در ماه اکتبر امسال، در نمایشگاه سالانه “Future Decoded” از دستگاه Surface جدیدی رو نمایی خواهد کرد. این بار هم تاریخ رو نمایی از این دستگاه جدید، مطابق رسم مایکروسافت یعنی ماه اکتبر می باشد. مایکروسافت چندین سال است که تمامی محصولات جدید خود را در این ماه رونمایی می کند.

با این وجود، لازم به ذکر است که مایکروسافت تنها از دستگاه جدید خود یعنی لپ تاپ های Surface رو نمایی نمی کند. بلکه در این نمایشگاه ، قصد معرفی چندین دستگاه دیگر از سری لپ تاپ های خود را دارد اما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد محصولات آینده این شرکت در دسترس نیست.

به نقل از یکی از افراد مسئول مراسم رونمایی مایکروسافت  در این رویداد، قصد معرفی گوشی های سرفیس را ندارد. به این ترتیب با وجود شایعات بسیار در مورد گوشی هوشمند مایکروسافت، کاربران همچنان باید تا رونمایی و معرفی آن صبر کنند. به طور کلی  اگر این شایعه درست باشد، سال ۲۰۱۷ دومین سال متوالی خواهد بود که این کمپانی از هیچ گوشی هوشمندی رونمایی نخواهد کرد.

در غیاب سخت افزار جدید، بخش تولید تلفن های همراه این شرکت نابود شده است. ما تنها می توانیم پیش بینی کنیم که این شرکت از چه دستگاه Surface ای رونمایی خواهد کرد. امسال ، مایکروسافت یک تبلت لمسی با امکانات ویژه و همچنین یک لپ تاپ حرفه ای لمسی را عرضه خواهد کرد و با معرفی این دو دستگاه، این  شرکت لپ تاپ و یا تبلت دیگری را رونمایی نخواهد کرد.

احتمالا مایکروسافت، دستگاهی مانند کتاب خوان دیجیتالی با صفحه نمایش لمسی را نیز معرفی کند. در یکی از ویدیو های منتشر شده از مایکروسافت، تصویری از یک کتاب خوان الکترونیکی با رنگ مشکی به چشم می خورد. با توجه به این که مایکروسافت  تا کنون  چنین محصولی را عرضه نکرده است، می توان پیش بینی کرد که  محصول بعدی این شرکت کتاب خوان دیجیتالی باشد.

 دیگر محصولاتی که احتمالا در این مراسم معرفی خواهند شد، دستگاه های  قدرت گرفته از چیپست های ARM هستند. در ماه دسامبر سال گذشته، مایکروسافت اعلام کرد که با کوالکام  همکاری می‌کند، تا استفاده از ویندوز ۱۰ برای دستگاه های ارزان قیمت با چیپ ست ARM  نیز ممکن شود.

رونمایی از لپ تاپ مدل سرفیس با پردازشگر های ARM خبر بزرگی محسوب می‌شود. این خبر بعد از تلاش ناموفق مایکروسافت برای عرضه Windows RT نشانه ی تلاشی دیگر از سوی مایکروسافت برای جدا کردن ویندوز فون از پردازشگر های INTEL است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید