احتمالا LG تامین کننده پنل OLED برای اپل خواهد بود - تکفارس 
احتمالا LG تامین کننده پنل OLED برای اپل خواهد بود - تکفارس 

احتمالا LG تامین کننده پنل OLED برای اپل خواهد بود

علیرضا دهقان
۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - 18:02
احتمالا LG تامین کننده پنل OLED برای اپل خواهد بود - تکفارس 

با پا به دنیا گذاشتن آیفون ۸، اپل اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش OLED را عرضه خواهد کرد. این خبر یعنی احتمالا اپل قرار است در آیفون های آینده اش از این تکنولوژی استفاده کند و از این پس آنها را با پنل های OLED خواهیم دید، اخیرا هم شنیده بودیم که سامسونگ می‌تواند یکی از شرکت های تولیدکننده  پنل های اولد در یکی دو سال آینده برای اپل باشد.

هرچند، در یکی از گزارشات جدید از BloomBerg، به نظر می رسد اپل نمی خواهد آنچنان به سامسونگ متکی باشد و احتمالا در حال معامله با LG است تا این شرکت در تولید این پنل ها به اپل کمک بکند. این گزارش ادعا می کند که ال جی و اپل هنوز در حال مذاکره بر سر قیمت و جزئیات اند اما به نظر می رسد که مذاکره هایشان در حال حاضر در مراحل نهایی است.

این اولین باری نیست که از همکاری اپل با ال جی برای تامین صفحه نمایش OLED می شنویم، چندی پیش گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اپل، ال جی را مجبور به فراهم کردن امکانات تولید این صفحه نمایش ها کرده بود تا به وضعیت ساخت این پنل ها کمک کند. در کل این گزارش، گزارشات قبلی را نیز تصدیق می کند. البته ما خبر هایی در مورد اینکه اپل به دنبال توسعه تکنولوژی OLED خود است نیز شنیده ایم، اما به نظر می رسد اینکار زمان زیادی بگیرد و در این حال ال جی و سامسونگ به فروش محصولاتشان به اپل می پردازند!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید