سنسور اثر انگشت آیفون ۸ در پشت نخواهد بود - تکفارس 
سنسور اثر انگشت آیفون ۸ در پشت نخواهد بود - تکفارس 

سنسور اثر انگشت آیفون ۸ در پشت نخواهد بود

علیرضا دهقان
۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - 16:17
سنسور اثر انگشت آیفون ۸ در پشت نخواهد بود - تکفارس 

شایعات اولیه مربوط به آیفون ۸ خبر از اینکه قرار بود Touch ID در زیر صفحه نمایش تعبیه شود می دادند اما خبر های درز شده بعدی و شایعات جدیدتر، می گفتند که اپل سعی دارد این سنسور را به پشت گوشی انتقال دهد و جدیدترین شایعه ها همه شایعات قبلی را رد می کنند و می گویند که اپل قصد ندارد چنین کاری کند.

در حقیقت با تشکر از اسلاید های درز کرده جدید که توسط Benjamin Geskin منتشر شد، ارائه‌ای در فاکس کان مشاهده می شود که نشان می دهد اپل روی این مساله که با جای تاچ آی دی بازی کند فکر کرده و بالاخره تصمیم گرفته تا ایده اش را رها کند. در این اسلاید ها از آیفون با نام رمزی Cyclops و از تاچ آی دی با نام Mesa یاد می شود.سنسور اثر انگشت آیفون ۸ در پشت نخواهد بود - تکفارس 

وجود این اسلاید ها نیز می توانند نشان از کمی تاخیر در ساخت آیفون ها باشد که یعنی کمپانی فاکس کان نتوانسته است که ساخت گوشی ها را به موقع آغاز کند. به نظر می رسد این شایعات، شایعات گذشته مبنی بر اینکه اپل ممکن است مشکلی در تامین آیفون ۸ برای مشتریان داشته باشد را تایید کند! که یعنی اگر دیر بجنبید، ممکن است تا زمانی که آیفون به دستتان می رسد هفته ها و یا ماه ها طول بکشد!

زیاد این شایعه را جدی نگیرید زیرا اسلاید های ارائه به راحتی قابل جعل اند، اما اگر بخواهیم نفس راحتی بکشیم، حداقل این را نیز می توانیم به لیست مدارکمان مبنی بر اینکه اپل تاچ آی دی را در پشت گوشی قرار نخواهد داد، اضافه کنیم، زیرا به نظر می رسد طرفداران بسیاری از اینکه این سنسور در پشت قرار بگیرد ناراضی خواهند بود!

نظر شما در این مورد چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.