سامسونگ شروع به کار بر روی اندروید ۸ برای Galaxy S8 کرده است - تکفارس 
سامسونگ شروع به کار بر روی اندروید ۸ برای Galaxy S8 کرده است - تکفارس 

سامسونگ شروع به کار بر روی اندروید ۸ برای Galaxy S8 کرده است

علیرضا دهقان
۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - 23:02
سامسونگ شروع به کار بر روی اندروید ۸ برای Galaxy S8 کرده است - تکفارس 

قطعا سامسونگ برنامه دارد تا بسیاری از گوشی های بالا رده و میان رده اش را به اندروید ۸ Oreo آپدیت کند، اما این کمپانی آنچنان اطلاعاتی راجع به این بروزرسانی و زمان آن نداده، ولی در صورتی که صاحب یک Galaxy S8 و یا Galaxy S8+ هستید، احتمالا نیازی نیست که زمان زیادی را صبر کنید تا مزه اندروید جدید گوگل را بچشید.

با استناد به Sammobile، سامسونگ در حال کار بر روی بسته بروزرسانی برای Galaxy S8 و ۸+ است و این بسته ها به ترتیب با شماره های G950FXXU1BQI1 برای گلکسی اس ۸ و G955FXXU1BQI1 برای گلکسی اس ۸ پلاس منتشر می شوند. در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه این اپدیت ارائه نشده ولی امیدواریم در ماه های آتی شاهد عرضه آن باشیم.

شرکت های دیگر مثل HTC و Huawei قول داده اند تا قبل از پایان سال دستگاه های منتخب خود را به اندروید اوریو آپدیت کنند، حال برگردیم به موضوع اصلی یعنی سامسونگ، ما کاملا منتظریم تا گلکسی اس ۸ و ۸+ را از اولین گوشی های آپدیت شده به این نسخه از اندروید ببینیم، شاید هم گلکسی نوت ۸ این دو برادر را همراهی کند! ولی متاسفانه تنها کاری که می توانیم بکنیم صبر کردن برای انتشار اخبار جدید است.

در صورتی که از صاحبان این دستگاه ها هستید در هفته های آینده با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید