چگونه مراسم رونمایی آیفون جدید را زنده ببینید - تکفارس 
چگونه مراسم رونمایی آیفون جدید را زنده ببینید - تکفارس 

چگونه مراسم رونمایی آیفون جدید را زنده ببینید

علیرضا دهقان
۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - 20:54
چگونه مراسم رونمایی آیفون جدید را زنده ببینید - تکفارس 

اپل تا ساعاتی دیگر از آیفون های جدیدش رونمایی خواهد کرد و شما می توانید کاملا زنده شاهد این رونمایی باشید.

انتظار می رود در ای مراسم اپل سه گوشی معرفی کند که احتمالا نام های آیفون ۸ ، ۸ پلاس و آیفون اکس را به خود اختصاص خواهند داد. همچنین اپل واچ ۳ نیز طبق گزارشات معرفی خواهد شد که احتمالا دارای ۴G LTE است و بدون نیاز به آیفون کار می کند! همچنین اپل قرار است صحبت های زیادی را به iOS 11 اختصاص دهد و در آخر هم انتظار می رود در حوزه واقعیت افزوده و اپل تی وی نیز شاهد چیز های جدیدی از طرف اپل باشیم.

در صورتی که میخواهید این مراسم را زنده ببینید از راه های زیر می توانید اقدام کنید:

 

با کامپیوتر

اپل قابلیت استریم آنلاین را در دسترس گذاشته و با مراجعه به این لینک می توانید ان مراسم را مشاهده کنید، لازم به ذکر است که اگر دارای دستگاه Mac هستید باید از سیستم عامل macOS v10.11 و یا بالاتر استفاده کنید و حتما با مرورگز safari به این ادرس مراجعه کنید، در صورتی که از کامپیوتر شخصی استفاده می کنید باید با Windows 10 و مرورگر Microsoft Edge اقدام به دیدن کنید، نکته اینجاست که حتما باید از Edge استفاده کنید و IE و گوگل کروم و فایرفاکس توسط اپل پشتیبانی نخواهند شد!

 

با گوشی یا تبلت

برای اینکه بهتری تجربه را داشته باشید بهتر است با دستگاه های شرکت اپل این کار را انجام دهید، کافی است که با آیپاد، آیفون یا آیپد خود به این لینک مراجعه کنید.

 

از طریق AppleTV

اپل تی وی نرم افزار خاص خودش را برای پخش مراسم خاص اپل دارد، فقط باید مطمئن شوید که اپل تی وی شما از نسل دو یه سه است که از نسخه سیستم عامل ۶٫۲ یا جدیدتر بهره می برد. در صورتی که در خانه تان اپل تی وی نسل ۴ را به همراه tvOS دارید هم که نیاز به هیچ عمل خاصی نیست و می توانید به راحتی این مراسم را در صفحه بزرگ تلویزیونتان مشاهده کنید!

این مراسم ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران آغاز خواهد شد، در صورتی که نمی توانید مراسم را زنده دنبال کنید در ادامه شب با پوشش خبر ها همراه تکفارس باشید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.