Apple TV با پشتیبانی از ۴K رسما معرفی شد! - تکفارس 
Apple TV با پشتیبانی از ۴K رسما معرفی شد! - تکفارس 

Apple TV با پشتیبانی از ۴K رسما معرفی شد!

علیرضا دهقان
۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - 01:40
Apple TV با پشتیبانی از ۴K رسما معرفی شد! - تکفارس 

بالاخره اپل به صبر ها پایان داد! در حال حاضر نه تنها اپل تی وی از خروجی با کیفیت ۴K برخوردار است، بلکه از استادارد های رنگ HDR10 و حتی Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند. البته همه اینها در صورتی به درد می خورد که تلویزیونتان نیز از این ها پشتیبانی کند.

آیفون X و دو آیفون دیگر، طبق اطلاعات درز کرده قادرند که هم با دوربین پشتی و هم جلویی، اقدام به ضبط ویدیویی با کیفیت ۴K و ۶۰ فریم بکنند و اپل تی وی جدید قادر است تمامی این ویدیو ها را به زیبایی روی صفحه نمایش بزرگ خانه تات به تصویر بکشد. شایعات می گویند که اپل می خواهد سریال های اختصاصی خودش را در Netflix، HBO و Hulu و آمازون پرایم بسازد و اپل تی وی احتمالا از مهم ترین روش های پخش این محتوا ها خواهد بود.Apple TV با پشتیبانی از ۴K رسما معرفی شد! - تکفارس 

در حال حاضر اپل با تمامی شرکت های نامبرده شده قرارداد بسته است تا تمامی محتوا هایشان را با قابلیت HDR و Dolby Vision نمایش دهد، علاوه بر این اپل اجازه می دهد که برنامه های ورزشی به اپل تی وی راه یابند.

در مزاسم گفته شد که ازین پس نه تنها شاهد وجود فیلم های ۴K در آیتونز خواهیم بود، بلکه فیلم هایی که در حال حاضر در آیتونز با کیفیت HD وجود دارند به رایگان ۴K HDR می شوند، در صورتی که برای خرید این دستگاه لحظه شماری می کنید باید بگوییم که می توانید اپل تی وی جدید را در ۲۲ سپتامبر و با قیمت ۱۷۹ دلار خریداری کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید