شارژ وایرلس Belkin برای سری جدید گوشی های اپل - تکفارس 
شارژ وایرلس Belkin برای سری جدید گوشی های اپل - تکفارس 

شارژ وایرلس Belkin برای سری جدید گوشی های اپل

امیر مدوی
۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - 22:50
شارژ وایرلس Belkin برای سری جدید گوشی های اپل - تکفارس 

در حالی که سری جدید آیفون ها از شارژ وایرلس پشتیبانی می کنند، Belkin شارژر بی سیمی معرفی کرد که تاخیر در انتشار AirPower را جبران می کند.

پد شارژر وایرلس AirPower اپل ممکن است ظریف به نظر برسد؛ آن هم با لوگوی میوه در کنار آن. ولی خیلی دیرتر از زمانی که رونمایی شد، منتشر خواهد شد. پس وقتی که گوشی آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون اکس(۱۰) به دست مشتریان می رسد چه باید کرد؟ بعد از همه این موضوعات، چرا باید پشت این گوشی گلس تر و تمیزی داشته باشد اگر که نمی خواهیم آپشن جدید شارژ بی سیمی که اپل بالاخره آن را به گوشی خود اضافه کرده را استفاده کنیم؟ گلسی که آن الکترون ها را به راحتی از خود عبور می دهد؟

نگران نباشید، چون Belkin به تازگی پد شارژ بی سیمی به نام Boost Up معرفی کرده است که مستقیما در همکاری با اپل توسعه یافته. با استفاده از گسترده ترین استاندارد برحسب Qi، می توان دریافت که قدرت خروجی پد ۷٫۵W است که در مقایسه با میانگین این گونه شارژر ها که ۵W می باشد، و در مقایسه با خیلی از شارژر های معمولی، از آمار قابل قبولی برخوردار است.

Boost Up دارای سطحی ضدلغزش، قسمت های محافظتی خارجی و حرارتی مختلف و تجهیزات گارانتی ۲۵۰۰ دلاری می باشد؛ به این معنی که اگر شارژر به گونه ای به لوازم شما زمانی که به درستی به دستگاهتان متصل است(یا در این مورد، متصل نباشد) آسیبی برساند، مبلغ مورد نظر را دریافت خواهید کرد. قیمت؟‌ با ۵۹٫۹۹ دلار ما فکر می کنیم که تعداد زیادی از مردم خواهان استفاده از آپشن جدید شارژ وایرلس در آیفون جدیدشان خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید