۴ چیزی که iPhone X را بهتر می کردند - تکفارس 
۴ چیزی که iPhone X را بهتر می کردند - تکفارس 

۴ چیزی که iPhone X را بهتر می کردند

محراب کرامتی
۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - 23:14
۴ چیزی که iPhone X را بهتر می کردند - تکفارس 

iPhone X قطعا دستگاه زیبایی است ولی اگر بخواهیم منصف باشیم پس از این همه اسمارت فون های بدون لبه ای که امسال دیدیم خیلی اشتیاق آور نیست، پس X باید ما را با خصوصیات و ویژگی های مخصوص خود غافلگیر کند بطوریکه بدون ذره ای تردید بین این همه انتخاب آن را برگزینیم. این قضیه خیلی برای یک اسمارت فون ۹۹۹ دلاری نباید سخت باشد.درست است؟

در کل با یک آیفون قوی مواجه هستیم. پیشرفته ترین آیفونی که اپل تا به امروز ساخته است، ولی هنوز هم ریز جزییاتی هست که ما در آرزوی آن خواهیم بود که اگر وجود داشتند فوق العاده می شد. در زیر آن ها را مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما به اشتراک بگذارید.

۱-دکمه Home واقعی

۴ چیزی که iPhone X را بهتر می کردند - تکفارس 

یکی از بخش های بنیادین گوشی های اپل همین دکمه کوچک است و نبود آن حس عجیبی را برای همگان پس از عرضه iPhone X باقی می گذارد. بنا بر شایعات قرار بود که با یک دکمه مجازی Home در زیر شیشه و همراه TouchID کنار بیایم ولی به خاطر مشکلات تولید آن اپل مجبور شد تا از آن طرح منصرف شود. اکنون ما با یک کنترل نرم افزاری Swipe up for Home مواجه شده ایم و یک control center که به قسمت بالا و راست منتقل شده است، به جای اینکه از بالای دکمه هوم بیرون بیاید.

اشتباه نکنید، گرچه کار با هر مدل آیفون لذت بخش است ول آن حسی که تا کنون از آن تجربه می کردیم وابسته به همین نکات ریزی است که گاه و بی گاه به چشم می خورد.

۲-TouchID

۴ چیزی که iPhone X را بهتر می کردند - تکفارس 

در بالا به TouchID اشاره ای کوچک کردیم.کمپانی اپل پیشگام اسکن اثر انگشت بوده و آن را به امضای خود تبدیل کرده است. اکنون این کمپانی برای جشن ۱۰ امین سالگرد انتشار آیفون ها یک آیفون فوق پیشرفته را منتشر کرده که TouchID ندارد و یک FaceID جدید جایگزین آن شده است. این قابلیت جدید به نظر جذاب می آید ولی همچنان تست نشده است. بنا بر شایعات قرار بود که TouchID در داخل صفحه نمایش گوشی جای گذاری شود ولی متاسفانه انجام نگرفت.

۳-کار با Apple Pencil

۴ چیزی که iPhone X را بهتر می کردند - تکفارس 

همچنان قلم Spen سامسونگ در بازار اسمارت فون ها بدون رقیب است ولی Apple Pencil  هم به نوبه خود بسیار عالی و مناسب افرادی است که خواهان کار با آن هستند. مشکل این جا است که فقط برای iPad Pro قابل استفاده است. به نظر ما بهتر بود که iPhone X هم قلم مخصوص خود را داشت که خواهان آن راضی شوند.

۴-رنگ های متنوع تر

۴ چیزی که iPhone X را بهتر می کردند - تکفارس 

برخلاف شایعات مطرح iPhone X تنها در دو رنگ خاکستری و نقره ای عرضه می شود. از رنگ های طلایی دیگر خبری نیست! ما حس می کنیم که اپل می خواسته به رنگ های کلاسیک آیفون ها برگردد که از زمان iPhone 4 مشکی و سفید بودند، ولی ممکن است برخی مصرف کننده ها از نبود انتخاب بیستر برای رنگ ناراحت شوند. امیدواریم که حداقل رنگ قرمز آن تا چند ماه دیگر پیدا شود.

نظر شما در مورد آیفون X چیست؟ آیا چیز دیگری می توانست این گوشی را تکمیل کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید