تمام تریلر هایی که اپل از محصولات خود منتشر کرده است - تکفارس 
تمام تریلر هایی که اپل از محصولات خود منتشر کرده است - تکفارس 

تمام تریلر هایی که اپل از محصولات خود منتشر کرده است

امیر مدوی
۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - 22:38
تمام تریلر هایی که اپل از محصولات خود منتشر کرده است - تکفارس 

اپل اولین رویداد خود را دیروز در سالن تئاتر “استیو جابز” برگزار کرد؛ سالنی که در نزدیکی مرکز مدیریت اپل در “پارک اپل” واقع شده است. رویداد دیروز از غافلگیری های کمی برخوردار بود؛ و دلیل آن هم خبر هایی بودند که هفته ها زودتر از رویداد به بیرون درز یافته بودند، و همانطور که پیش بینی می شد، کمپانی اپل، اپل واچ سری ۳، اپل تی وی ۴K، آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و گوشی مورد انتظار آیفون X را معرفی کرد.

Apple Watch Series 3

با اعلام و نمایش هر محصول، اپل ویدئویی کوتاه از محصول نمایش می داد که تاکید آن ها بر قابلیت های دستگاه جدید بود. به عنوان اولین ویدئو، اپل ویدئویی ساخته بود که شامل داستان هایی واقعی از مشتری های واقعی که به کمپانی فرستاده شده بودند تا در مورد تجربه استفاده خود از اپل واچ صحبت کنند، بود.

تریلر “Dear Apple” ساعت اپل به مدت دو و نیم دقیقه بود، زمانی که از میانگین زمانی تبلیغات خیلی بیشتر است. به همین دلیل اپل ویدئویی دیگر به نام “Surf” را ساخت که عملکرد جدید پشتیبانی از سیم کارت (cellular) در اپل واچ را نشان دهد.

iPhone 8 و iPhone 8 Plus

با هشت ثانیه، چقدر می توانید از آیفون ۸ به کسی بگویید؟ احتمالا نه خیلی؟ اپل در هر صورت سعی کرد که این کار را بکند. در ویدئو “آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در ۸ ثانیه” شاهد ویژگی های اصلی دو دستگاه هستیم. نوشته ها در این تریلر آنقدر سریع هستند که برای درک همه چیز نیاز است که تبلیغات را چند بار تماشا کنید (مناسب برای تبلیغات تلویزیونی)، یا سرعت آن را حداقل تا یک چهارم کاهش دهید.

ویدئوی دوم اپل از آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس طولانی تر از ویدئو قبلی است؛ سی و هشت ثانیه. ویدئوی “Unveiled” شارژ بی سیم و امکانات جدید عکس برداری گوشی های جدید را به نمایش می گذارد.

iPhone X

و بالاخره، تریلر های آیفون X به نمایش در آمدند. دستگاهی که به مناسبت دهمین سالگرد از اولین آیفون که در سال ۲۰۰۷ بیرون آمد، است. اولین تریلر به نام “آیفون X” تمرکز ها را به سمت صفحه نمایش بدون قاب معطوف کرد؛ که نکته برجسته گوشی می باشد.

تریلری جامع تر به نام “با آیفون X آشنا شوید” نشان داده شد؛ تریلری که از ویدئو قبلی یک دقیقه و بیست و شش ثانیه طولانی تر بود. در این تریلر همه امکانات و ویژگی های اصلی گوشی به نمایش در آمدند؛ مانند حذف دکمه Home، چیپ جدید A11، قابلیتی به نام Animoji که ویدئو ضبط شده از شما را به صورت ایموجی متحرک در می آورد، سیستم شناسایی از طریق چهره، دوربین های جدید و سایر امکانات اضافه شده به این گوشی. مانند ویدیو قبلی، آهنگ “Best Friend” از Sofi Tukker در پس زمینه این تریلر به گوش می رسید.

و در نهایت، تریلر “معرفی آیفون X” پخش شد که قطعا در تلویزیون دیده نخواهد شد. این کلیپ که توسط Jony Ive روایت شده، بیشتر از طریق وب سایت کمپانی توسط کسانی که مایل به خرید گوشی هستند، دیده خواهد شد.

پس از همه این موضوعات نباید از این نکته گذشت که با وجود همه خبر های درز شده، اپل شروع خوبی به همراه لاین-آپ قابل قبولی ارائه داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.