نگاهی به مدل آزمایشی Nokia 9 - تکفارس 
نگاهی به مدل آزمایشی Nokia 9 - تکفارس 

نگاهی به مدل آزمایشی Nokia 9

محراب کرامتی
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - 20:18
نگاهی به مدل آزمایشی Nokia 9 - تکفارس 

HMD Globals، تولید کننده کنونی گوشی های نوکیا به سرعت در پی معرفی گوشی های جدید است. در کمتر از یک سال ۸ مدل گوشی جدید شامل ۴ نوع ساده و ۴ اسمارت فون را معرفی و به بازار ارائه کرد. هم چنان هم احتمال آن وجود دارد که HMD باز هم مدل های دیگری را قبل از پایان سال ۲۰۱۷ معرفی کند.

چندی است شایعاتی مبنی بر اینکه مدلی در رده قیمت بالا در دست ساخت است که احتمالا با نام تجاری Nokia 9 معرفی می شود و از Snapdragon 835 پرچم دار قبلی یعنی Nokia 8 هم جلو خواهد زد. به تازگی تصویر ماکت پشت این گوشی رده بالا در اینترنت پخش شده است. بنا بر گفته های Nokia Power User این ماکت توسط منبعی پست شده که در گذشته اطلاعات دقیقی از گوشی های Nokia و Lumia را منتشر کرده است.

نگاهی به مدل آزمایشی Nokia 9 - تکفارس 

همانگونه که میبنید شباهت ظاهری این دو گوشی تنها در لبه های خمیده در پشت دستگاه خلاصه می‌شود.  ظاهرا HMD تصمیم دارد تا  از لایه های تمام شیشه ای در پشت پرچم دار خود استفاده کند تا بتواند قابلیت Wireless charging را به آن اضافه کند. همچنین حسگر اثر انگشت هم به دلیل قرارگیری صفحه نمایش OLED نسبتا خمیده به  پشت گوشی انتقال یافته است، همانطور که به تازگی در  Samsung Galaxy Note 8 شاهد آن بودیم.

این شایعات در مورد خصوصیات سخت افزاری گوشی به دوربین دوگانه ۱۳MP + 13MP Carl Zeiss در پشت، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، ۶یا ۸ گیگابایت رم ، ۱۲۸GB حافظه داخلی + ساپورت micro sd و گواهینمه ضد غبار بودن ip68 آن و وجود اسکنر چشم اشاره می کند. یک متخصص تکنولوژی به نام Waqar Khan در یوتیوب خود تعدادی عکس های شبیه سازی شده را بنا بر این اطلاعات منتشر کرد. گرچه هنوز مشخص نیست که تا چه حد درست می تواند باشد ولی به ما در تجسم ظاهر پرچم دار جدید HMD می تواند کمک کند.

نگاهی به مدل آزمایشی Nokia 9 - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.