ورود پردازنده جدید شرکت اینتل به بازار - تکفارس 
ورود پردازنده جدید شرکت اینتل به بازار - تکفارس 

ورود پردازنده جدید شرکت اینتل به بازار

Lightning
۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - 15:26
ورود پردازنده جدید شرکت اینتل به بازار - تکفارس 

ورود پردازنده جدید شرکت اینتل به بازار

طبق گزارش های منتشر شده از سوی اینتل ، این شرکت چهارمین نسل از پردازنده های Haswell را قرار است در تاریخ ۳ ژوئن وارد بازار جهانی کند . این شرکت اعلام کرد که این پردازنده قرار است برای کامپیوتر ها ، لپ تاپ ها و … انتشار یابد . این شرکت روز جمعه اعلام کرد که : حدود ۳,۳۳۷,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ نانوثانیه به زمان انتشار این محصول باقیمانده است ، و شرکت اینتل پس از انتشار این محصول قرار است اطلاعات بیشتری را در اختیار علاقه مندان قرار دهد .

ورود پردازنده جدید شرکت اینتل به بازار

پس انتشار این محصول در ۳ ژوئن در کشور امریکا ، در ۴ ژوئن نیز این محصول در نمایشگاه بین المللی Computex در کشور تایوان رونمایی خواهد شد . قابل ذکر است این نوع پردازنده ها ( Haswell ) به خاطر کاهش مصرف انرژی ، افزایش طول عمر باتری و تقویت قابلیت‌های گرافیکی در دنیا مطرح هستند . از این رو چنانچه به عنوان مثال از یک لپ تاپ استفاده کنیم که از Haswell بهره ببرد و دارای فناوری کاهش مصرف انرژی نیز باشد ، به مقدار قابل توجه ای قادر خواهیم بود که از باطری این محصول نیز بهره ببریم .

طبق گزارش های شرکت شازنده این محصول ( اینتل ) ، اولین سری از پردازنده‌های Haswell که قرار است وارد بازار جهانی شود دارای ۴ هسته پردازشگر جدا می باشد که مخصوص لپ تاپ ها طراحی شده است .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • پوریا گفت:

    ای کاش یه روزی برسه که اینتل از پروسسور خودش روی یک کنسول برای اولین بار رونمایی کنه 😎

  • محمد گفت:

    اولین لپ تاپایی هم که میان تا اونجا که من میدونم سری دوم گیمینگ نوت بوکهای blade کمپانی razer هستند
    واااااای عجب چیزی بشه…….
    :laugh: :laugh: :laugh: :inlove: :inlove: :inlove: