عرضه LG V30  با قیمتی قابل قبول در اکتبر ۲۰۱۷ - تکفارس 
عرضه LG V30  با قیمتی قابل قبول در اکتبر ۲۰۱۷ - تکفارس 

عرضه LG V30 با قیمتی قابل قبول در اکتبر ۲۰۱۷

امیر مدوی
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - 22:32
عرضه LG V30  با قیمتی قابل قبول در اکتبر ۲۰۱۷ - تکفارس 

ال جی کنفرانس خبری جهانی اخیر خود درباره V30 را از امروز شروع کرد؛ کنفرانسی که از کره جنوبی شروع شده و رفته رفته به آمریکای شمالی، اروپا و سایر بازار های جهانی در هفته های آتی می رسد. در واقع، رسانه کره ای ادعا می کند که وی۳۰ ماه آینده به آمریکا خواهد رسید؛ یعنی دو هفته پیش رو.

متاسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی در آمریکا و اروپا موجود نیست. اما تگ قیمت این گوشی برای نسخه ۶۴ گیگابایتی و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی مدل وی ۳۰ پلاس، به ترتیب ۸۴۰ دلار و ۸۸۵ دلار است. وی ۳۰ در چهار رنگ موجود خواهد بود؛ آبی، نقره ای، مشکی و رنگ جدید بنفش که در اکتبر خواهد آمد.

با وجود جنجال های بدون لبه بودن گوشی فوق العاده آیفون اکس و یا طراحی با نسبت دو به یک گوشی هایی مثل گلکسی اس ۸، ال جی وی ۳۰ این موضوع را مدیریت کرده که صفحه نمایش HDR شش اینچی (هرچند هنوز از نسبت مرسوم Univisium استفاده کرده) را در بدنه ای ۵٫۵ اینچی فشرده قرار داده است، که ویژگی چشم گیری است.

این گوشی همچنین دارای امکانات محتلفی بوده؛ مانند دوربین های دوگانه همراه با قابلیت هایی مانند زوم و عمق تصویر، کیفیت صدای عالی، دکمه پاور/اسکنر اثر انگشتی که به زیبایی و راحتی در پشت گوشی قرار گرفته و شاسی شیشه ای زیبایی که حس خوبی هنگام استفاده یا حتی نگاه کردن به آن منتقل می کند. ال جی شاید برگ برنده ای با وجود وی ۳۰ در دستان خود داشته باشد و این موضوع شاید قیمت بالای این گوشی را در دوره پر از گوشی های هزار دلاری زیاد به چشم نیاورد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید