تبلت Kindle Fire HD 10 فقط ۱۵۰ دلار! - تکفارس 
تبلت Kindle Fire HD 10 فقط ۱۵۰ دلار! - تکفارس 

تبلت Kindle Fire HD 10 فقط ۱۵۰ دلار!

قربان اسرافیلی
۲ مهر ۱۳۹۶ - 20:08
تبلت Kindle Fire HD 10 فقط ۱۵۰ دلار! - تکفارس 

آمازون سال گذشته تبلت Fire HD 10 را ارتقا داد، اما قیمت ۲۳۰ دلاری برای صفحه نمایش اچ دی زیاد رضایت بخش نبود. نظر شما درمورد ۱۵۰ دلار برای صفحه نمایش فول اچ دی چیست؟ تبلت Kindle Fire HD 10 جدید، قطعا جذابیت بیشتری دارد و قیمت آن نیز افراد را مجاب به خریداری آن می کند.

صفحه نمایش جدید یک پنل IP دارد و رزولوشن آن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. این تبلت همچنین اسپیکر استریو Dolby Atmos را داراست.

آمازون رم و حافظه را نیز دو برابر کرده است. این تبلت دو گیگابایت رم دارد، که گرچه زیاد قابل قبول نیست ولی بهتر از یک گیگابایت رم سال گذشته است. حافظه ی ذخیره سازی داخلی هم در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی قابل سفارش خواهد بود که البته یک حافظه ذخیره سازی جانبی هم تعبیه شده است. پردازنده ی چهار هسته ای تنها بخشی است که دست‌خوش تغییر نشده است( شامل ۲ پردازنده بزرگ ۱.۸ گیگاهرتزی و دو پردازنده ی کوچک).تبلت Kindle Fire HD 10 فقط ۱۵۰ دلار! - تکفارس 

باتری تبلت مناسب است و ده ساعت استفاده از این تبلت را تضمین می کند . آمازون با افتخار اعلام کرده است که باتری این نسخه پایدارتر از iPad Pro 10.5 است. و البته در این نسخه، آلکسا که پیشروترین دستیار صوتی است به کار گرفته شده است.

در پایین قیمت های تبلت Kindle Fire HD 10 در آمریکا و اروپا آمده است. این تبلت ها در ۱۱ اکتبر(۱۹ مهر) روانه بازار خواهند شد.

۳۲ گیگابایتی   ۶۴گیگابایتی       بدون پیشنهاد ویژه
                      آمریکا۱۵۰ دلار۱۹۰ دلار              + ۱۵ دلار
                    بریتانیا۱۵۰ پوند۱۸۰ پوند               + ۱۰ پوند
                     آلمان۱۸۰ یورو۲۱۰ یورو

               + ۱۵ یورو

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید