گوگل کمپانی سازنده Vive VR را خواهد خرید - تکفارس 
گوگل کمپانی سازنده Vive VR را خواهد خرید - تکفارس 

گوگل کمپانی سازنده Vive VR را خواهد خرید

علیرضا دهقان
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - 10:53
گوگل کمپانی سازنده Vive VR را خواهد خرید - تکفارس 

کمپانی HTC اعلام کرد که تمامی معاملات سهامش را متوقف خواهد کرد. احتمالا این توقف مرتبط با خرید کامل این شرکت توسط Google است.

شایعه شده بود که اچ تی سی در حال مذاکره با گوگل است و این کار اچ تی سی احتمالا خبر از به توافق رسیدن طرفین می دهد. البته اچ تی سی صرفا گفته است که آنها “نظری درباره شایعات بازار و حدس و گمان ها ندارند” ولی چرا این شرکت باید معاملات سهامش را متوقف کند؟ زیرا اگر اینکار بی دلیل باشد به سهام داران صدمه مالی می زند.

در یک سال اخیر، اچ تی سی در حال دست و پنجه نرم کردن با ضرر بوده است و به نظر می رسد بدون پشتیبان نمی تواند زنده بماند. گوگل گزینه بسیار خوبی برای همکاری به نظر می رسد و همچنین گوگل و اچ تی سی تا به حال تجربه همکاری روی دو گوشی Pixel و Pixel XL را نیز داشته اند.

هنوز دقیقا معلوم نیست گوگل کمپانی اچ تی سی را کاملا خریداری خواهد کرد یا صرفا بخش واقعیت مجازی این شرکت را تحت سلطه خود در می آورد، اما یکی از منابع سایت BloomBerg گفته است که خرید کامل این کمپانی آنچنان محتمل نیست.

برای اینکه بفهمیم سرانجام این معاملات چه خواهد شد نیازی به صبر کردن نداریم و احتمالا این کمپانی ها در روز های آتی جزئیات معامله هایشان را بیان می کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید