انتشار اولین تصویر از گوشی اندرویدی BlackBerry Krypton - تکفارس 
انتشار اولین تصویر از گوشی اندرویدی BlackBerry Krypton - تکفارس 

انتشار اولین تصویر از گوشی اندرویدی BlackBerry Krypton

قربان اسرافیلی
۶ مهر ۱۳۹۶ - 16:51
انتشار اولین تصویر از گوشی اندرویدی BlackBerry Krypton - تکفارس 

از زمان آغاز نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷، جزییات ثابت و یکنواختی از گوشی تمام لمسی از سوی بلک بری (BlackBerry) دریافت کرده ایم. حالا احتمالا اولین تصویر از این گوشی معروف به کریپتون (Krypton) نیز در اختیار عموم قرار گرفته است. این گوشی اولین گوشی است که پس از بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) منتشر خواهد شد. به نظر می رسد عرض این دو گوشی مشابه هم باشند اما دوربین در کریپتون کریپتون کوچک و فقط یک فلاش دارد. علاوه بر این، کریپتون طرح متفاوتی در قسمت پشتی دارد و یک نوار بزرگ در قسمت بالا قرار دارد.انتشار اولین تصویر از گوشی اندرویدی BlackBerry Krypton - تکفارس 

کریپتون اخیرا گواهی FCC را دریافت کرده است ولی تا به حال تصویری از آن گوشی منتشر نشده است. گرچه تصویر بالا احتمالا مربوط به کریپتون است ولی شخصی که آن را منتشر کرده است در مورد اینکه این تصویر متعلق به همان کریپتون است اطمینان ندارد. اگر TCL ( شرکت تولید کننده ی گوشی های بلک بری) در موعد مقرر یعنی ماه اکتبر رونمایی کند، مشخص خواهد شد که تست عملکردی این گوشی در شرایط عادی قرار دارد.

طبق گفته ی فرانسیوس ماهیو، رییس فروش جهانی شرکت  TCL، این گوشی تمام لمس به اندازه ی KEYone مشتریان تجاری را  تحت تاثیر قرار خواهد داد. TCL پیش بینی کرده است که برای مشتریان که با تجارت سروکار دارند و کیبورد های فیزیکی را نمی خواهند رضایت بخش است. این گوشی ضدآب و باتری آن قادر به حفظ ۲۶ ساعته ی گوشی است.

علیرغم اینکه در این گوشی کیبورد فیزیکی برداشته شده است، ولی بلک بری همچنان مصمم به تولید گوشی هایی با کیبورد فیزیکی است.ازماهیو نقل قول شده است که “قطعا کیبوردها المان بزرگی” برای گوشی های آینده ی برند بلک بری هستند. این شرکت در نظر دارد علاوه بر اینکه گوشی های بیشتری با کیبورد فیزیکی تولید کند، به نظر می رسد بر آوردن گوشی های مشتری پسند به بازار نیز تمرکز کرده اند. نظر شما در مورد بلک بری کریپتون چیست؟ آیا شما هم علاقه مند به گوشی تمام لمسی تجاری محور بلک بری هستید؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.